אקוניס לסמוטריץ': "תחבור לבית היהודי"

    ישראל רובין 3 Comment on אקוניס לסמוטריץ': "תחבור לבית היהודי"

    שר המדע אופיר אקוניס קורא ליו"ר האיחוד הלאומי: "אם נשאר בדל של אחריות לאומית אצל השר בצלאל סמוטריץ', הוא ירוץ בבחירות עם הרב רפי פרץ" | אקוניס תקף את ליברמן: "מסחרר את כל המדינה בספינים ושולח את הח"כים שלו להתלהם בתקשורת נגד נתניהו, הליכוד, החרדים והדתיים הלאומיים"

    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס מתייחס לניצחונו אתמול בדיון בבג"ץ בו הוחלט שלא לחייב אותו למנות את פרופסור יעל אמיתי לנציגת ישראל בקרן ישראל-גרמניה למדע ואומר: "אני מוחא לעצמי כפיים על כך שייצגתי את עצמי בבג"ץ בדיון בנושא הפרופ' יעל אמיתי והצלחתי לנצח. בניגוד לדעת היועמ"ש מנדלבליט ומחלקת הבג"צים של פרקליטות המדינה, שסירבו לייצג אותי. בג"ץ קיבל את דעתי, שאני רשאי שלא למנות אותה לנציגת ישראל".

    אקוניס מתייחס גם לעתירה שהוגשה לבית המשפט העליון כנגד כהונת ראש הממשלה: "העתירה לבג"ץ נגד ראש הממשלה נתניהו צריכה להידחות על הסף, כי לפי שלושה חוקי יסוד הוא יכול להרכיב ממשלה גם עם כתבי האישום".

    אקוניס תוקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על כך שלטענת אקוניס, פועל בכדי להעביר את ראש הממשלה מכהונתו ולא למען אף מטרה אחרת: "התעייפתי מאביגדור ליברמן. בשנה האחרונה הוא מנע הקמת ממשלה במאי ובאוקטובר, מסחרר את כל המדינה בספינים ושולח את הח"כים שלו להתלהם בתקשורת נגד נתניהו, הליכוד, החרדים והדתיים הלאומיים. די, נמאס ממנו. הוא פועל כדי להעיף את נתניהו מהשלטון".

    השר פונה ליו"ר האיחוד הלאומי שר התחבורה בצלאל סמוטריץ וקורא לו לאחד כוחות עם מפלגת הבית היהודי, שאם לא כן, טוען אקוניס – גוש הימין יהיה בסכנה: "אם נשאר בדל של אחריות לאומית אצל השר בצלאל סמוטריץ', הוא ירוץ בבחירות עם הרב רפי פרץ ולא יסכן את הקמתה של ממשלת ימין".

    אקוניס התייחס גם למצבה של הישראלית העצורה ברוסיה והביע תקווה כי מאסרה יתסיים בקרוב, אקוניס אמר שראש הממשלה ושר החוץ פועלים כל העת למען שחרורה: "מה שקורה עם נעמה יששכר בכלא הרוסי קורע לב. ראש הממשלה נתניהו ושר החוץ כ"ץ עושים כל מה שהם יכולים כדי להחזיר אותה לארץ ולסיים את הטרגדיה הזאת. אני מקווה שהיא תחזור לפני שהנשיא פוטין יגיע לארץ ב-23 בינואר". את הדברים אמר השר לאיילה חסון ברדיו 103.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אצל החרדים יש ג' של שבטי אשכנז וש"ס של שבטי ספרד והמזרח ויש שיתוף פעולה מלא וכבוד הדדי ביניהם , בימין הדתי לאומי יכול להיות כנראה את הימין החדש משבטי אשכנז עם נפתלי , מתן , בצלאל ואולי גם מוטי , ו"הימין הספרדי" של רפי , איתמר אופיר ודרור משבטי ספרד והמזרח , באשר לאחוז החסימה יכולים הימין החדש-אשכנזי ו"הימין הספרדי" ליצור בלוק טכני בכבוד הדדי בשיטת הריץ' רץ' 1-נפתלי , 2 – רפי , 3- איילת , 4- איתמר , 5- בצלאל , 6- אופיר , 7-מתן , 8-דרור , וכן הלאה .במידה ו"הימין החדש האשכנזי מעדיפים הרפתקה שלריצה נפרדת , ה"ימין הספרדי " יכולים לפני ריצה נפרדת לנסות אירוח טכני אצל ש"ס הספרדית כגון מקום שביעי לרפי , תשיעי לאיתמר , אחד עשר לאופיר (או מוטי יוגב) , שלושה עשר לדרור , ( יוסף בן אליה )

      1. מי חינך אותך לחלוקה הגזענית הזאת? אולי בש"ס?
        הגיע הזמן ממזמן להתקדם ולהשתחרר מהגזענות!!