החלטת מח"ש; עו"ד ליטבק: "90 אחוז מהתיקים במח"ש נסגרים"

    ישראל רובין 7 Comment on החלטת מח"ש; עו"ד ליטבק: "90 אחוז מהתיקים במח"ש נסגרים"

    בתגובה להחלטת מח"ש לסגור את התיק כנגד השוטרים שהיכו את הנער בעל הצרכים המיוחדים יענקי רוזנברג אומר היועץ המשפטי של ארגון 'בצלמו' עו"ד מיכאל ליטבק: "רוב החקירות במח"ש מטויחות, למעלה מתשעים אחוז מהתלונות נסגרות"

    אלימות שוטרים • אילוסטרציה צילום: Pierre Terdjamn/Flash90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורכי דין בכירים מגיבים להחלטת המחלקה לחקירות שוטרים לסגור את התיק כנגד השוטרים שהיכו את הנער בעל הצרכים המיוחדים יענקי רוזנברג ברחובה בחודש אייר האחרון ולא לטפל בתלונה. עורכי הדין מגנים את ההחלטה בתוקף ואומרים כי מדובר בטיוח נוסף של מח"ש כפי שהם נוהגים לעשות מקרים רבים.

    עו"ד עמית חדד: "ההחלטה לסגור את התיק מחוסר ראיות היא מקוממת. היו שם כל כך הרבה אנשים וזה צולם מכל כך הרבה זוויות – כל מי שצפה בסרטונים האלו ראה בבירור סיטואציה קשה מאוד של פגיעה בחסר ישע. אם זה לא מצדיק העמדה לדין אני לא יודע מה כן".

    היועץ המשפטי של ארגון 'בצלמו' עו"ד מיכאל ליטבק אומר לבצלאל קהאן במהדורת הבוקר: "לצערי רוב החקירות במח"ש מטויחות, למעלה מתשעים אחוז מהתלונות במח"ש נסגרות. רוב החקירות נסגרות בטענות של חוסר ראיות או חוסר עניין לציבור וכדומה".

    "יש מקרים שסוגרים תיקים בגלל שאחד מהמעורבים לא ענה לטלפון", מוסיף ליטבק ומבקר את מח"ש על התנהלותם הכושלת.

    ליטבק אומר גם, כי הבעיה היא שמח"ש הוא לא באמת גוף חיצוני אלא בעל זיקה למשטרה "החוקרים במח"ש הם שוטרים מתוך המערכת וגם כשמערערים על מח"ש זה מגיע לפרקליטות וזה אותו גוף בסופו של דבר".

    "אנחנו צריכים לשנות את המצב, היום כולנו יודעים שיש בעיות בפרקליטות" אומר ליטבק לסיום, ומוסיף: "אנחנו מתכוונים לערוך דיון חירום בכנסת בנושא".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      זה ידוע שמחש סוגרת תיקים אירגון פישעה בחסות החוק

    2. 3

      להשמיד את מח"ש ולפתוח חקירות חדשות עלי ידי אנשים שהם לא שוטרים עם פיקוח

    3. 2

      לא להאמין שכאלה שוטרים יש במדינה המושחטת הזאת!!!!! סליחה על הביטוי זה פשוט עולה!!!

    4. 1

      המזל של השוטרים המנוולים האלה זה שההורים של הילד הזה לא קווקזים! או טריפולטאים! אחרת באותו היום כבר היה להם מציבה בבית עלמין וויזניץ.או איפה שנקבר בן גוריון הדביל הזה שאף אחד לא עולה אליו. כי כולם יורדים עליו.