זו הדרך הזולה ביותר לחמם בית בחורף

    עפר גדנקן No Comments on זו הדרך הזולה ביותר לחמם בית בחורף

    כמה עולה לנו לחמם את הבית בחורף? תענוג החימום אינו מותרות אלא בגדר חובת המציאות. להתעורר בבוקר לבית קפוא, להעיר ילדים ולארגן אותם ליום חדש, מחייב מינימום של תנאי חימום – וזאת ודאי לכולם. השאלה היא כיצד עושים זאת ועדיין מצליחים לשרוד בכבוד את חשבון החשמל שבכל מקרה יצא גבוה יותר מחודשים אחרים.

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדקו את עצמכם: כיצד אתם מחממים חדר שינה סטנדרטי? באיזה מכשיר חימום אתם משתמשים הכי הרבה? על פי נתוני משרד האנרגיה, מפזר חום הוא זולל החשמל מספר 1. אחריו הרדיאטור, ובמקום השלישי תנור הספירלות. הפעלה של כל אחד ממכשירי החימום הללו, עולה לנו בערך 1 שקל לשעה. חימום בסולר או בגז יקרים פי שניים ועולים כשני שקלים לשעה.

    עוד עולה מהנתונים כי המכשיר החסכוני ביותר הוא מזגן, שצריכת החשמל שלו עולה כשליש מהמחיר של מפזר החום, רדיאטור או תנור ספירלות. מחיר חימום על ידי מזגן הוא כ- 30 אגורות לשעה וישנם מקרים שהמחיר אף פחות מכך באמצעות מזגן מסוג אינוורטר.

    איך בכל זאת חוסכים? מומחי ענקית המיזוג 'אלקטרה' עונים:

    • ראשית, כבר בשלב רכישת המזגן יש לוודא שהוא בדירוג אנרגטי גבוה, מה שחוסך לנו בצריכת החשמל. החיסכון יכול להגיע עד 10% מצריכת האנרגיה בהשוואה למזגן עם דירוג אנרגטי נמוך. החיסכון במזגן אינוורטר יכול להגיע גם ל- 30 ועד 40 אחוזים, בנוסף לביצועים מעולים בחימום גם כאשר בחוץ קר מאד.
    • ניקוי מסנני האוויר בתחילת כל עונה. זכרו כי מסננים סתומים פוגעים בביצועי המזגן.
    • וודאו שכניסת האוויר ליחידה החיצונית אינה חסומה.
    • בזמן הפעלת מזגן, דאגו להפנות את זרימת האוויר כלפי הרצפה בחדר. הקפידו שזרימת האוויר החם לא תופנה ישירות מול אנשים.
    • שמרו על טמפרטורה של 20-22 מעלות. כל מעלה שאנו מוסיפים, מגדילה את צריכת החשמל בכ- 5 אחוזים. וככל שהטמפרטורה גבוהה יותר, האוויר יבש יותר.
    • הפעילו מצב I FEEL בשלט רחוק.

     

    מקפידים על רכישת מזגן איכותי של 'אלקטרה', ונהנים מבית חם ונעים לאורך החורף.



    0 תגובות