מחר: המסחר האלקטרוני מגיע לבני ברק

    admin2 No Comments on מחר: המסחר האלקטרוני מגיע לבני ברק
    כרטיסי אשראי • אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבאזז סביב אמזון והכניסה שלהם לפעילות בשוק הישראלי, העלתה לדיון את המודעות להזדמנויות העסקיות בתחום המסחר האלקטרוני. אובססיית הרכישות באינטרנט הגיעה לשיאים של 20 מיליארד ₪ רכישות מידי שנה באינטרנט. גם נתונים שפורסמו לאחר יום הקניות הבינלאומי ה'בלאק פריידי' מעיד כי יותר ויותר ישראלים מבצעים רכישות באינטרנט.

    מנתונים שפירסמה חברת סליקת אשראי עולה כי במהלך 6 שעות בלבד ביום הבלאק פריידי גיהצו הישראלים קניות בכרטיסי האשראי בסכום של למעלה מ-750 מיליון שקלים ובשעה העמוסה ביותר, בין 11:00 ל-12:00, נרשמו 12,500 עסקאות בדקה.

    כדי לסייע לאנשי עסקים חרדים להצטרף לתנועה העולמית, יזמה הנהלת מרכז אחים ליזמות ועסקים בבני ברק בשיתוף עם מיזם התוכן 'סמארטי' כנס מקצועי המיועד לבעלי עסקים, יזמים ואנשי דיגיטל המעוניינים להכיר את עולמות הסחר המקוון ולהתקדם למכירה ברשת.

    הכנס הראשון מסוגו בציבור החרדי שייערך תחת הכותרת "בני ברק מתקדמת לסחר מקוון" יכלול הרצאות מומחים מהשורה הראשונה בתחום ותינתן אפשרות למפגשים אישיים עם המומחים למקדימים להירשם.
    את הכנס יפתח היזם חן סבן, המשמש כמנכ"ל ובעלים של חברת Game On המייצגת הרשמית של ענקית הסחר האלקטרוני הסיני, קבוצת עליבאבא (הבעלים של חנות הסחר האלקטרוני הפופולרית עלי אקספרס).

    סבן הוא מחלוצי תחום בישראל, מומחה בעל שם עולמי לאי-קומרס ואחד משבעה מרצים שהוסמכו כמייצגים רשמיים של קבוצת עליבאבא. בהמשך לסבן, ירצה גם תומר גולדברגר סמנכ"ל קבוצת GameOn שיעניק למשתתפים כלים מעשיים להצלחה במסחר מקוון.

    הכנס ייערך ביום חמישי כ"א כסלו (19.12.12) בשעה 17:00 במרכז אחים, רחוב רבי עקיבא 86 בבני ברק. הכניסה ללא עלות בהרשמה מראש בטלפון *8609.



    0 תגובות