השר לוין לח"כ גנץ: "גלה מנהיגות ותשתחרר מהלפיתה של לפיד"

    איתי גדסי No Comments on השר לוין לח"כ גנץ: "גלה מנהיגות ותשתחרר מהלפיתה של לפיד"

    פעם שלישית: השר יריב לוין אמר לפני פגישתו עם ח"כ אבי ניסנקורן: "במקום להשלים את המו"מ להקמת ממשלה אחדות, אנחנו נפגשים שוב פגישה מיותרת לחלוטין שבה נדון על תאריך הבחירות". לוין תקף את כחול לבן על הסרבנות הסדרתית, "כל הניסיונות נדחו"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פגישה עם תוצאות ידועות מראש: השר יריב לוין פרסם סרטון לפני זמר קצר עם מסר לח"כ אבי ניסנקורן לפני הפגישה ביניהם בה יקבעו גם תאריך מועד הבחירות: "בעוד דקות אחדות אני עתיד להיפגש עם אבי ניסנקורן, יו"ר הוועדה המסדרת, נציג סיעת כחול-לבן. פגישה שהיא בעיניי מיותרת לחלוטין, כי מה שהיינו באמת צריכים לעשות הוא להשלים עכשיו את המו"מ על הקמת ממשלת אחדות, לאומית ורחבה".

    לוין תקף את הסרבנות המתמדת של כחול לבן למרות הפשרות בליכוד: "לצערי הרב, אחרי שכל הצעות הפשרה שהגשנו, כל הניסיונות שלנו נדחו ע"י כחול-לבן, אני מוצא את עצמי נאלץ לדון איתו על בחירת תאריך לבחירות מיותרות לחלוטין. בסופו של דבר תאריך לבחירות ייקבע כמובן, אבל מה שחשוב באמת הוא לעשות עדיין מאמץ אחרון למנוע בחירות מיותרות".

    לסיום אמר לוין: "אני קורא מכאן לבני גנץ, השתחרר מהלפיתה של יאיר לפיד, השתחרר מהוטו שלו, גלה מנהיגות ותורה לצוותי המו"מ לשוב לחדר הדיונים. אפשר עוד למנוע בחירות מיותרות".



    0 תגובות