גנץ: "אנו פוסלים את נתניהו וקוראים לליכוד להצטרף לממשלת אחדות"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ: "אנו פוסלים את נתניהו וקוראים לליכוד להצטרף לממשלת אחדות"

    יו"ר כחול לבן ערך סיור בגבול הצפון ומתח ביקורת על המדיניות הביטחונית של ראש הממשלה: "חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון, שגם בו יש שקט מתעתע. בצד השני החיזבאללה מתבסס באמצעות שולחיו האיראנים"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, ערך היום (רביעי) סיור בגליל המערבי. במהלך הסיור נפגש גנץ עם 11 ראשי רשויות מפורום יישובי קו העימות.

    גנץ נאם בסמוך לגבול לבנון ואמר "ראש הממשלה אמר שמישהו אתמול התבלבל, אבל לדעתי בימים האלו מעבירים כסף במזוודות לחמאס. חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון, שגם בו יש שקט מתעתע. בצד השני החיזבאללה מתבסס באמצעות שולחיו האיראנים. אני מציע גם לחיזבאללה וגם לאויבינו האחרים לא לנסות לא את צה"ל".

    על מדיניות אי החזרת גופות המחבלים שמוביל בנט, אמר גנץ: "זה צעד בכיוון הנכון, אבל החלטות כאלו צריכות להתקבל בקבינט ולא במריבות קרדיט בתקשורת. יש לנו שבויים ונעדרים בצד השני וצריך לעשות הכל דבר שנכון וכל מאמץ כדי להחזיר אותם הביתה".

    על היתכנות הרכבת הממשלה אמר גנץ: "נתניהו ניצב בפני אתגר משפטי כבד. לראשונה במדינת ישראל ראש ממשלה מואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים על מעשים שעשה כראש ממשלה מכהן. אי אפשר להתעלם מכך. ולכן אנחנו לא פוסלים את נתניהו האיש אלא את נתניהו הנאשם. הליכוד צריך להצטרף לממשלת אחדות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גנץ מחרחר הריב הזה. ניכשל עם נתניהו ולכן מנסה לחרחר ריב ולפלג את הליכוד. אם ליכוד יענה לו בחיוב סופה של הליכוד יהיה כמו מפלגת עבודה על סף ההכחדה וסער גורלו יהיה כמו ציפיצלבני