בנט מציע פתרון לפלונטר: "נחתים ח"כים על חוק הבחירה הישירה"

    איתי גדסי No Comments on בנט מציע פתרון לפלונטר: "נחתים ח"כים על חוק הבחירה הישירה"

    שר הביטחון נפתלי בנט מציע לקדם את רעיון הבחירה הישירה שהציע דרעי לפני כשבועיים ונדחה: בחירות נוספות רק לראשות הממשלה ללא פיזור הכנסת | "אם הפוליטיקאים לא יודעים להחליט, שהעם יחליט בבחירה ישירה", אמר

    נפתלי בנט צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בניגוד לליכוד, בבלוק הטכני של הימין לא נשמעים בינתיים קולות של מרד, ושם ממשיכים לחפש ניסיון לצאת מהפלונטר ובעיקר למנוע בחירות נוספות. שר הביטחון נפתלי בנט מתכוון לנסות לקדם את רעיון הבחירה הישירה – בחירות נוספות רק לראשות הממשלה ללא פיזור הכנסת. כך מפרסם הבוקר (ראשון) לראשונה העיתונאי יהודה שלזינגר ב"ישראל היום".

    את הרעיון רקח לפני כשבועיים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ובבלוק מדברים עליו בימים האחרונים כעל אפשרות שיכולה למנוע בחירות. מקורבי בנט אומרים כי עד היום דחה ראש הממשלה נתניהו את העיסוק בעניין, אולם היום מתכוון בנט לשוחח איתו ועם חבריו לבלוק – מחדש.

    בשבוע החולף שוחח בנט עם חברי הכנסת ניצן הורוביץ (המחנה הדמוקרטי) ועמיר פרץ (העבודה-גשר) בעניין, אך לא התרשם כי הכיוון הוא חיובי. בד בבד הוא מתכוון להתחיל להחתים ח"כים על הצעת חוק בחירה ישירה. לתפיסתו, אנשים יחתמו על החוק ללא קשר לשיוכם המפלגתי, מתוך הבנה שזו האפשרות הטובה ביותר למנוע בחירות.



    0 תגובות