רגב תוקפת את ליברמן והגנרלים: "מעדיפים את טיבי על ליצמן"

    אסתי פלד 1 Comment on רגב תוקפת את ליברמן והגנרלים: "מעדיפים את טיבי על ליצמן"

    שרת התרבות מירי רגב בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקפה את ההשתלחות של נכדו של רבין ז"ל בראש הממשלה: "אני מופתעת שכל אלו שתמיד חיפשו מה לא ממלכתי בכל טקס, שותקים מול הביזיון" | על ביטול אירוע ההתרמה: "הצטערתי שהוא ביטל את האירוע שלו. איך הגענו למצב הזוי כזה שקומץ קיצוני בעם משתיק את קולו של איש חסד שמציל חיים"

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת התרבות מירי רגב התראיינה הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. רגב מחתה בתוקף על השתלחות נכדו של רבין ז"ל בטקס האזכרה בראש הממשלה בנימין נתניהו, "כמי שעומדת בראשות הועדה לסמלים וטקסים אני מופתעת שכל אלו שתמיד חיפשו מה לא ממלכתי בכל טקס, שותקים מול הביזיון שעה הנכד של רבין".

    רגב תקפה את הניסיון המתמשך לטפול על הימין את רצח רבין: "לא יתכן שהאשמה על רצח רבין תמשיך להיות על כל הימין. גנץ מדבר בעצרת נגד שנאה, וכל הקמפיין שלו היה על שנאת החרדים. אנשים לא מסתכלים על הגיבנת של עצמם".

    בליכוד לא נרתעים מאיומי ליברמן ואמרים פנינו לאופוזיציה: "אם ליברמן ידרוש שנפרד מהגוש בתמורה לצירופו לממשלה, נעדיף לשבת באופוזיציה, לא נפרד מהחרדים".

    על המתווה שיזרם דרעי אומרת רגב כי יש לו תמיכה מנתניהו: "אני לא רואה איך בחירות אישיות יקדמו אותנו, אבל זה עדיף מבחירות כלליות. ראה"מ נתן לדרעי אור ירוק להביא רעיון איך מקדמים את זה".

    רגב סיפרה על החיבור הרוחני האישי שלה לקבר רחל, "אני מגיעה בכל ראש חודש לקבר רחל. אני מרגישה שהתפילות שם מתקבלות".

    על המלחמה הפמינסטית המרושעת ברב פירר שהביא לביטול אירוע ההתרמה, רגב הביעה תמיכה מוחלטת ברב "אני תומכת ברב פירר, אני הצטערתי שהוא ביטל את האירוע שלו. איך הגענו למצב הזוי כזה שקומץ קיצוני בעם משתיק את קולו של איש חסד שמציל חיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מירי בושה למדים שלבשת.
      לטיבי אין תיק והוא לא חשוד בעבירה כל שהיא
      בניגוד לביבי וליצמן ועוד ח"כ מהליכוד שכולם רק רוצים לסדר אחד לשני חסינות
      אני מעדיף את טיבי