נתניהו בטקס האזכרה לרבין ז"ל: "שקר שחוזרים עליו אינו הופך אמת"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בטקס האזכרה לרבין ז"ל: "שקר שחוזרים עליו אינו הופך אמת"
    צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (ראשון) בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז״ל, לציון 24 שנים להירצחו, בהר הרצל בירושלים. ראש הממשלה במהלך נאומו התייחס להסתה שמייחסים לו אנשי השמאל בתקשורת בתקופת רצח רבין והזכיר את דבריו באותה עת כנגד קומץ המפגינים שקראו לרבין – "רוצח".

    לדבריו, "שאני שומע את הטענה שחבר קנאים מתוך המחנה קרא כך ליצחק רבין ׳אני עמדתי בצד, שתקתי, לא הגבתי, אפילו עודדתי.’ שמעתי את הדברים גם פה, ליד קברו של יצחק רבין, בצורה מפורשת ומרומזת כמעט בכל אזכרה. אבל שקר שחוזרים עליו פעמים רבות אינו הופך לאמת".

    ראש הממשלה תקף את ההסתה כנגדו וחזר על דבריו דאז, "הנה מה שאמרתי אז מעל אינספור במות – לא, רבין הוא לא בוגד, הוא טועה אבל הוא אינו בוגד".

    עוד הוסיף נתניהו לחזור על דבריו, "יש לנו עסק עם יריבים פוליטיים, לא עם אויבים, אנחנו בני עם אחד. בהפגנה בכיכר ציון אמרתי – ‘לא עם הקריאות האלה, תירגעו, לא עם הקריאות האלה.’ בכנסת, חודש לפני הרצח אמרתי – התופעה הזאת של כינוי מנהיגי ישראל בתואר 'רוצחים או 'בוגדים', רבין רוצח', 'בגין רוצח', ‘שרון רוצח".

    נתניהו המשיך והסביר על ההסתה משמאל שמנסה לצייר את מחנה הימין כאנשי שנאה, "אלה דברים שהיו פסולים תמיד ואנחנו מגנים זאת בכל פה. והוספתי – מה שעלינו לעשות כולנו יחד הוא להתייצב נגד התופעות הללו ונגד כל ניסיון להכתים את הציבור שיושב כאן בכתמים של אותו קומץ קטן וקיצוני, ויש עוד הרבה מאוד דוגמאות רבות מאינספור".



    0 תגובות