דרעי מוריד את הכפפות: "ליברמן צועד אל עבר תהום פוליטי ומוסרי"

    איתי גדסי No Comments on דרעי מוריד את הכפפות: "ליברמן צועד אל עבר תהום פוליטי ומוסרי"

    יו"ר ש"ס השר דרעי החליט לא לשתוק יותר מול הטירוף הפוליטי שאוחז בעת האחרונה בליברמן, וכך כותב דרעי, "השנאה האישית של ליברמן כלפי ראש הממשלה נתניהו, גרמה לו לסטות לחלוטין מדרכו ולשתף פעולה עם אלה ששנים פעל נגדם" | בהמשך דבריו מציין דרעי, "כי ליברמן כינה את המפלגות הערביות 'מחבלים', והיום איתם הוא מעדיף לשבת מאשר עם אחיו החרדים"

    נתניהו, דרעי, ליברמן
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החשיפה בעיתון 'הארץ' כי בישראל ביתנו ניהלו מגעים עם הרשימה המשותפת בשליחות ח"כ אי אבידר מהמפלגה. דבר שראש הממשלה נתניהו ציין אותו בישיבת הממשלה. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מוריד את הכפפות ותוקף ישירות את ליברמן מחולל עסק הביש הפוליטי.

    בדברים שפרסם כתב דרעי,  "אביגדור ליברמן הלך צעד נוסף קדימה, אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו, והכריז באופן ברור כי יעדיף לשבת עם חברי הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה ואחמד טיבי -אותם כינה ׳גייס חמישי׳ ו׳מחבלים׳, ולא איתנו – אחיו ואחיותיו- הציבור המסורתי, דתי והחרדי", קבל דרעי על ההחלטה הדרמטית של ליברמן בניגוד גמור לדעותיו האידאולוגיות שהציג עד היום.

    דרעי סיפר כי "אתמול בלילה נפל דבר בישראל. אביגדור ליברמן הלך צעד נוסף קדימה, אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו, והכריז באופן ברור כי יעדיף לשבת עם חברי הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה ואחמד טיבי -אותם כינה ׳גייס חמישי׳ ו׳מחבלים׳, ולא איתנו – אחיו ואחיותיו- הציבור המסורתי, דתי והחרדי".

    חברו הטוב לשעבר הבהיר כי הגורם למהלך ההתאבדות הפוליטית של ליברמן נובע משנאה, "חכמינו אומרים שהשנאה מקלקלת את השורה. היום אפשר לומר בצער שהשנאה האישית של ליברמן כלפי ראש הממשלה נתניהו, גרמה לו לסטות לחלוטין מדרכו ולשתף פעולה עם אלה ששנים פעל נגדם".

    בסיום דבריו מבהיר השר דרעי, "לא נשתוק ולא נשלים עם המשך הפסילות והחרמות של ציבור ענק במדינה רק בשל אמונתו ואורח חייו".

     



    0 תגובות