השופט מודריק: "החלטה לא טובה שמניחה תשתית להרגשת רדיפה"

    אסתי פלד No Comments on השופט מודריק: "החלטה לא טובה שמניחה תשתית להרגשת רדיפה"

    השופט בדימוס עו"ד עודד מודריק בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מתייחס לפרשת החרמת הפלאפונים ע"י המשטרה בהוראת הפרקליטות: "המשטרה ואולי בגיבוי הפרקליטות לא היו צריכים לפתוח בחקירה. מדובר בזמן רגיש של לאחר בחירות ואולי לפני בחירות ויש לחץ וקיטובים בין האוכלוסיות השונות, ומדובר באירוע חד פעמי וללא המשכיות"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השופט וסגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב לשעבר עו"ד עודד מודריק התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערת החרמת הפלאפונים ע"י המשטרה בהוראת פרקליט המדינה שי ניצן לאחר שנטען כי הטרידו את עד המדינה פילבר, "יכול להיות שיש כאן החלטה לא טובה ולא נכונה. אבל בגלל שהיה אירוע שהוא חד פעמי ואין לו אינטרס ציבורי לא היה צריך לפתוח בחקירה, כי זה מניח תשתית אצל אנשים שישנה כאן רדיפה".

    על ההחלטה השערורייתית אומר עו"ד מודריק, "המשטרה ואולי בגיבוי הפרקליטות לא היו צריכים לפתוח בחקירה. מדובר בזמן רגיש של לאחר בחירות ואולי לפני בחירות ויש לחץ וקיטובים בין האוכלוסיות השונות, ומדובר באירוע חד פעמי וללא המשכיות, זה לא הזמן לעורר ריב ומדונים ופתיחת פתח לטענות כנגד הפרקליטות".

    על האישור לחטט בפלאפון האישי אומר עו"ד מודריק, "המשטרה לא צריכה את האישור של היועמ"ש לפלאפונים אלה היא צריכה צו של בית משפט כדי לחטט בתוכן בפלאפון".

    על חיפוש בלתי חוקי מסביר עו"ד מודריק, "היו מקרים ששוטרים ואנשי חוק הועמדו לדין שלקחו פלאפונים מאנשים בטענה אחת וחיפשו בכלל דברים אחרים. צריך לומר את האמת מה אתה מחפש בתוך הפלאפון. מדובר בעבירה חמורה יותר מהטרדת עד".



    0 תגובות