נס בירושלים: רכב ממונע בגז בישול עבר תאונה וכמעט התפוצץ

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס בירושלים: רכב ממונע בגז בישול עבר תאונה וכמעט התפוצץ

    כבאים שהגיעו לזירת תאונה בירושלים, הבחינו כי הרכב המעורב בתאונה ממנוע בגז בישול, וכתוצאה מהתאונה החל גז רב לדלוף מהמיכל הנמצא בחלקו האחורי של הרכב. לוחמי האש חילצו את הנהג הלכוד וסתמו עם מים את דליפת הגז ובכך מנעו את פיצוץ הרכב

    זירת התאונה צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילוץ לכוד מתאונת דרכים ומניעת פיצוץ רכב ממונע בגז: הערב (שלישי) הוזנקו צוותי כיבוי לתאונת דרכים שאירעה ברחוב וינר בפסגת זאב. כתוצאה מהתאונה, נלכד נהג הרכב ברכבו וחולץ ע"י לוחמי האש בשיתוף רפואי של חובשי מד"א.

    עם הגעת צוותי החילוץ והכיבוי, הבחין מפקד האירוע כי הרכב המעורב בתאונה, הינו רכב מונע גפ"מ (גז בישול) וכי גז רב דולף מהמיכל הנמצא בחלקו האחורי של הרכב כתוצאה מנזק שנגרם לרכב במהלך התאונה.

    לוחמי האש, במקביל לפעולות החילוץ, החלו בהסלנת רסס מים על הגז הדולף בכדי למזער את הסיכון הפוטנציאלי להתלקחות הגז ופיצוצו, ומיד אחרי חילוץ הלכוד מהרכב, פינו לוחמי האש בסיוע המשטרה את כל הנמצאים במקום והחלו בפעולות מתקדמות לאטימת דליפת הגז מהמיכל.

    לאחר זמן קצר, בסיוע לוחמי אש וקצינים מיחידת החומ"ס הצליחו הצוותים לאטום את הדליפה ובכך מנעו את פיצוץ הגז, דבר שהיה יכול לגרום לנזק כבד במקום ואף לפגיעה באזרחים.

    צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

    WhatsApp Image 2019-10-29 at 22.01.53



    0 תגובות