עו"ד חדד: "האירועים האחרונים מכרסמים את שאריות האמון שנותר במערכת"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד חדד: "האירועים האחרונים מכרסמים את שאריות האמון שנותר במערכת"

    פרקליטו של ראש הממשלה עו"ד עמית חדד בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף את ההתנהלות הבריונית והאכיפה הברננית כנגד ראש הממשלה ויועציו הקרובים: "המעשה שנעשה נגד יועצי ראה"מ מוכיח שיש מי שמנסה ללכת אימים נגד נתניהו. אין שום הגיון בהטלת הגבלות על יועצי ראש הממשלה"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד עמית חדד מבכירי הפרקליטים בישראל ועורך דינו של ראש הממשלה, התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס להתנהגות הבריונית כנגד יועצי ראה"מ הקרובים אליו ביותר תוך החרמת הפלאפונים האישיים: "המעשה שנעשה נגד יועצי ראה"מ מוכיח שיש מי שמנסה ללכת אימים נגד נתניהו. אין שום הגיון בהטלת הגבלת על יועצי ראש הממשלה. האירוע היה מזמן, העד אמר בקולו שהוא לא הוטרד, ומישהו פה עשה צעד חריף וקיצוני שלא בצדק".

    על תיק מוזס-ידיעות אחרונות אמר חדד: "ההתנהלות הסלקטיבית מול איתן כבל מגוחכת. אנחנו הצגנו בשימוע דברים שאנחנו בטוחים שיובליו לסגירת התיקים הללו. אם הטענה שבפגישת נוני כבל לא היו הקלטות ולכן התיק נסגר, אז למה תיק 4000 עדיין פתוח? גם שם אין הקלטות..".

    עוד תקף חדד את התנהלות הפרקליטות בתיקים, "מוזס הפעיל את כבל כמו שמפעילים בובה על חוט, הוא כותב לו את החוק והוא תדרך אותו מה לעשות. וכבל הודה שהסיקור כלפיו השתנה אח"כ פלאים. ואם הם יטענו שרק בגלל שיש הקלטה (שהייתה מתוכננת מראש לסכל חוק 'ישראל היום' עתידי), הרי בתיק 4,000 אין הקלטה ולמה שם כן מגישים כתב אישום?".

    לסיום אומר עו"ד חדד: "כי הפרקליטות מכרסמת בשאריות האמון שעוד נותר לה. ואם הם רוצים לזכות מחדש באמון הציבור עליהם לסגור את התיקים שאין בהם כלום".



    0 תגובות