אין בושה: בני גנץ ייפגש עם איימן עודה לקראת הקמת הקואלצייה

    איתי גדסי 5 Comment on אין בושה: בני גנץ ייפגש עם איימן עודה לקראת הקמת הקואלצייה

    בכחול לבן העדיפו לסגור את הפגישה לתקשורת. ח"כ איימן עודה כתב לתומכיו לאחר פרסום הפגישה המתוכננת: "הבטחנו לבוחרים שלנו לעשות הכל כדי להחליף את נתניהו ואת הימין הקיצוני"

    יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרדרות מוסרית-פוליטית: יו"ר כחול לבן הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הודיע היום (שני) כי ייפגש עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ביום חמישי וידונו על תמיכת הרשימה המשותפת בקואלציה של גנץ. הפגישה תיערך במשרדי כחול לבן בתל אביב. בכחול לבן סגרו את הפגישה לסיקור תקשורתי.

    איימן עודה כתב לפני זמן קצר לבוחריו: "הבטחנו לבוחרים שלנו לעשות הכל כדי להחליף את נתניהו ואת הימין הקיצוני. כל האופציות על השולחן כל עוד נראה אלטרנטיבה של שלום ושיוויון".

    מדובר בהידרדרות פוליטית מוסרית בעצם ההזמנה של רשימה ערבית החותרת תחת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. כזכור ח"כ איימן עודה סירב לגנות רצח חיילי צה"ל. שותפו אחמד טיבי אמר כי ארגון הטרור חמאס הוא ארגון לגיטימי. חברי הרשימה הביעו תמיכה במחבלים וסירבו לגנות רצח. ח"כ מהרשימה רשמה דברי הערכה למחבל המתועב סמיר קונטאר שרצח את משפחת הרן.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כל השמאלנים נותנים יד לתומכי טרור שתומכים ברצח וחטיפת חיילים ויהודים.רמטכלים לשעבר רוצים להקים איתם ממשלה.מעניין אותם רק הכיסא.הם המיץ של הזבל..אני משוכנע ובטוח שכל החיילים יערקו מהצבא.כי כל מי שיש לו טיפה שכל לא ישרת מדינה עים שחור לבן.זה אחד..שניים או שתהיה הפיכה בעם שכל השמאלנים יקבלו חזק כמו שצריך.רק כך נוכל למגר את עוכרי העם היהודי ושונאי המדינה.אחיי יוצאי עדות המיזרח צריך להתעורר אתמול לא היום..צריך לקום קומו לא להיות שאננים …

    2. 4

      רמטכלים לשעבר רוצים להקים ממשלה עים תומכי טרור שמהללים ומעודדים רצח חיילים ויהודים.הם בושה לעם היהודי לצהל ולמדינה הם חרפה.ניראה לי שלא ישאר חייל יהודי בצהל כולם יברחו מהצבא.אני הראשון שלא ישלח את הילדים שלי לצבא.ואים יהיה לי כסף העזוב תמדינה.זה אחד..שניים אני מאמין שתהיה הפיכה בעם אפשר ליסמוך רק על יוצאי עדות המיזרח לא על האשכנזיפתים כולם עוכרי ישראל.צריך בחירות מחדש כדי למגר אותם.

    3. 3

      ממליץ לכל המושבניקים להצביע למאוחדת. האינטרס שלנו להצביע להם גדול יותר מלהצביע לשאר המפלגות הצבועות שנותנות יד לנישולנו מהקרקע

    4. 2

      למה בושה? כי החרדים יתחילו לעבוד סוף סוף?אני מעדיף את הערבים שלא מתגייסים לצבא וגם לא מקבלים תקציבים על חרדים שהם בלי בושה בולטים את המדינה,ולא משרתים בצבא.

    5. 1

      גאנץ לפני ישראל לא כפי שהוא אמר בבחירות ישראל לפני הכל אבל תכף בפתח בחירות ונראה איך יראו עם השוטפים החדשים בלאד ועוודה רמטכל צהל עם עוכרי ישראל בלאד גאנץ לפני ישראל בושה