מאות השתתפו בפעיליות ניידת החדשנות של מכבי צפון

    עפר גדנקן No Comments on מאות השתתפו בפעיליות ניידת החדשנות של מכבי צפון

    האירועים התקיימו בערים חיפה, קרית אתא והר יונה – נוף הגליל

    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה מכבי במחוז הצפון ייזמה פעילות עם ניידת הבריאות החדשנית והייחודית הקיימת בארץ שנחנכה לפני כמה חודשים.

    הניידת שהוקמה על ידי מחוז הצפון בהובלת מנהלת התפעול הגב' חמדה שטוייר, משמשת את ישובי הצפון המרוחקים למטרות קידום בריאות , חיסוני שפעת, טיפת חלב ופעילויות לעידוד בדיקות מצילות חיים בקרב חברי מכבי בערים ובישובי הצפון, מדובר בניידת ראשונה שנבנתה למטרה זו בארץ.

    לקראת ימי חוה"מ הוחלט ע"י הנהלת המחוז להנגיש את שירותי החדשנות של הניידת גם בקרב השכונות החדשות במגזר החרדי שמתאכלסות ברבבות תושבים חרדיים בערי הצפון שהופכת למקום המגורים הגדול ביותר לאוכלוסייה החרדית.

    רכזת המגזר החרדי במחוז צפון הגב' רחל רוסט, הציגה בפני ההנהלה תוכנית לפעילות קידום בריאות בערים חיפה, הר יונה וקרית אתא לימי חג הסוכות ובהנהלת מחוז הצפון הוחלט ליישם את הפעילות לטובת הקהילות בערים אלו לימי חג הסוכות.

    הפעילות החלה ביום הראשון של חוה"מ סוכות וזכה להצלחה רבה ביותר כאשר מאות משפחות השתתפו באירוע שנערך בעיר חיפה שבמהלכו הופיע גם הקוסם הרפואי החרדי ר' מייקל טולקוף שערך פעילות זהירות בדרכים למשתתפים הרבים וכן חידונים בנושאי רפואה ומניעת מחלות לקראת החורף.

    את הפעילות בחיפה ליוו לאורך כל שעות אחה"צ מתאם קשרי הקהילה ר' אליעזר רוזנברג, אחראית מגזר חרדי בצפון הגב' רחל רוסט והגב' איריס שרבוט מנהלת מזכירות רפואית במחוז.

    למחרת התקיימה הפעילות בעיר קרית אתא, כאשר מאות הורים הגיעו להשתתף בפעילות קידום בריאות עם הניידת החדשנית של מכבי ברחבת בית הכנסת המרכזי של העיר.

    בסיום פעילות הניידת ולקראת ערב התקיימה במקום שמחת בית השאובה המרכזית של העיר, בהשתתפות רבני העיר, רבני הקהילות וראשי הישיבה.

    מתאמי קשרי הקהילה בעיר קרית אתא ר' יעקב קרלינסקי, ור' שלום ממילא ציינו לשבח את התארגנות להצלחת הפעילות והודו למנהלת המרחב הגב' ג'קי סנס-זעירא על ההובלה להצלחת האירועים לטובת תושבי העיר.

    גם בהר יונה על אף מזג האוויר הקשה ושבירת הסוכות במהלך החג הצליח מתאם קשרי הקהילה ר' שעיה שפרונג יחד עם המתאמת הגב' יפה קוסטינסטר והנהלת המרחב והגב' איריס מנחם סגנית מרחב הר יונה ולימור פוגל מנהלת משרד להעירך לפעילות ומאות תושבי הר יונה – נוף הגליל הגיעו להשתתף בחגיגות הניידת החדשנית והייחודית של מכבי במחוז צפון.

    הקוסם הרפואי ר' מייקל טולקוף, ערך פעילות לילדים ועודד אותם לאור מה שעברו בני הקהילה ברוחות הרבים והחזקים בימי החג.

    באירוע בהר יונה הגיעו בנוסף לקהילות הרבות שגרים בשכונה גם רבים מהקהילת חב"ד שלה קשר הדוק עם מנהל המרחב מר רם נורקין והנהלת המרחב.

    ראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן ציינה בסיפק רב את הצלחת פורייקט חג הסוכות "מתגלגלים בשמחה" והודתה לכל מנהלי המרחבים, מתאמי קשרי הקהילה, לרכזת המגזר החרדי רחל רוסט ולמנהל השיווק הארצי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר על ההובלה בהתראה של ימים בודדים לפני החג ועל ההצלחה הרבה של המבצע.

    ד"ר גלית הוסיפה וציינה שזה פריצת דרך במגזר החרדי וחשוב לנו להנגיש את השירותים בהלימה והבנה לאוכלוסייה החרדית ובנגישות למקום מגוריהם ובמרחק העגלה.

    אנו נוסיף להשתמש בניידת בכל הריכוזים החרדיים ולקיים פעילות קידום בריאות, חיסוני שפעת, עידוד בדיקות מצילות חיים, סדנאות לקראת החורף ועוד למען המגזר ולמען בריאותם ולפי אורח חיי הקהילה.



    0 תגובות