בכיר בליכוד: בני גנץ מוכן לממשלת אחדות עם נתניהו

    איתי גדסי 9 Comment on בכיר בליכוד: בני גנץ מוכן לממשלת אחדות עם נתניהו

    לאחר פרסום המתווה להקמת ממשלת רחבה בראשות גנץ ונתניהו. גורם בכיר בליכוד חושף, כי בני גנץ מסכים להקמת ממשלת אחדות עם בנימין נתניהו. "גנץ כבר הבין שנתניהו רוצה שיהיה ראש ממלשה יותר מלפיד ואשכנזי"

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם בכיר בליכוד אמר הערב (מוצ"ש) כי "בני גנץ כבר מוכן לממשלת אחדות עם נתניהו. זה יקרה רק בסוף כשהמנדט יעבור לכנסת ויינתנו 21 ימים להרכבת הקואליציה". את הדברים אמר הבכיר למעריב.

    עוד הוסיף אותו גורם: "בני גנץ כבר הבין שנתניהו רוצה יותר מלפיד ואשכנזי שהוא יהיה ראש ממשלה וההבנה הזאת תניב פירות. לא כעת, בעתיד, כאשר המנדט יעבור לכנסת ויינתנו 21 ימים להרכבת הקואליציה".

    בסוף השבוע האחרון, העביר ראש הממשלה בנימין לנתניהו ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ את המתווה שעל פיו תקום ממשלת אחדות לאומית רחבה.

    עיקרי המתווה:

    1 ביטחון.

    הקבינט הפריטטי יעביר החלטה תוך שישה שבועות על תוכנית רב-שנתית עדכנית לביטחון ישראל, כולל החלטה להעברה מיידית של תקציב השנה הראשונה עוד לפני העברת תקציב המדינה. החלטה זו נחוצה באופן דחוף למערכת הביטחון מול אתגרים ביטחוניים גוברים.

    2. כלכלי.

    הממשלה תאשר יעד גירעון מוסכם ושינוי סדר עדיפות תקציבי לאור הצרכים הביטחוניים הדחופים. תקציב המדינה יועבר לא יאוחר משלושה חודשים ממועד הקמת הממשלה.

    3. חברתי.

    הממשלה תגבש הסכמה על צרכים חברתיים חיוניים שיתוקצבו בתקציב המדינה.

    4. דת ומדינה.

    הסטטוס קוו יישמר לשנה הראשונה. מייד עם הקמת הממשלה יוקם צוות שיגבש הסכמות בנושא. בנפרד, מייד עם הקמתה, הממשלה תביא את חוק הגיוס המתוקן (מתווה אטיאס) להצבעה ותאפשר חופש הצבעה סיעתי בנושא.

    5. מדיני.

    ראש הממשלה נתניהו ויו״ר כחול-לבן חבר הכנסת רב-אלוף (במיל׳) בני גנץ יביאו בפני הממשלה עמדה משותפת ביחס לתוכנית המאה של הנשיא טראמפ, כאשר תוצג, וביחס להחלת הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח.

    ראש הממשלה נתניהו הדגיש בפני יושב ראש כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ שהאחריות הלאומית מחייבת הכרעה מיידית על מתווה זה. כל דחייה מיותרת תביא לכך שנגיע לאותה נקודה בעוד כחודשיים, עם כל המשמעויות שיתלוו לכך.



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      יו יו יוני תת בואי נרכיב ממשלה

    2. 8

      ביבי אתה שקרן ורמאי.אם גנץ יחבור אליך .הוא יעלם מהמפה הפוליטית .אנשים בחרו בו כי רוצים שינוי לא אותך.

    3. 7

      לך כבר הבייתה. תתעסק במשפט שלך.
      די..שבענו ממך ומצרתך…
      שחרר

    4. 6

      לפיד לא רק בור ועם הארץ.לפיד אנלאפבית שבמידה שהפרקליט הראשי המושחת יסיים את תפקידו הזימון המידי לחקירה יהיה לפיד.התיק של לפיד יקרה תיק 4000 פלוס. תקשורת נוכלת שקרנית ומגמתית. לפחות את המעט שלי אני עושה בימים הקרובים וזה ביטול המינוי למעריב מלקרוא את בן כזבית שיש להניח שלוקה בנפשו לא נחשף יותר…ננשום.

    5. 5

      מקווה שהנבחרים שלנו יתעשתו ויקימו ממשלת אחדות. מספיק ליכוד וכחול לבן לא צריך יותר מיזה. זה רצון העם

      1. מה לא נכון? כן נכון!

    6. 3

      לא יכול להיות ראש ממשלה טוב יותר, מנוסה יותר, כריזמטי יותר מבנימין נתניהו!!!! זוהי ההזדמנות להודות לו על פועלו, עשייתו ותרומתו למדינת ישראל!!!!

    7. 2

      מתלהביםמ גנץ המושחת??
      הוא בכלל לא טוב לחרדים תתביישו לכם