רפואה היברידית – ביקור אצל הרופא מרחוק

    עפר גדנקן No Comments on רפואה היברידית – ביקור אצל הרופא מרחוק
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאוחדת ממשיכה להצעיד קדימה את תחום הרפואה בישראל, ומביאה ללקוחותיה את הדור הבא של שירותי הרפואה: רפואה מאוחדת היברידית.

    המודל ההיברידי המהפכני של מאוחדת מציע שלושה ערוצים עיקריים להתקשרות עם הרופא: פנייה מקוונת לרופא: כאשר מה שאתם צריכים הוא מרשם לתרופה, הפניה לרופא מומחה או אישור מחלה. מבקשים ומקבלים מהרופא מסמכים חתומים דיגיטלית, באמצעות האמצעים הדיגיטליים.

    חידוש מיוחד מהשבוע, שצפוי לחולל מהפכה של ממש הוא: ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו. השירות פורץ דרך ומאפשר לכם להתייעץ עם הרופא שלכם בלי להגיע למרפאה. הביקור הדיגיטלי מתקיים אצל הרופא הקבוע והמוכר שלכם ומתועד בתיק הרפואי – בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי להגיע אליה. הרופא שאיתו איתם משוחחים בווידאו הוא הרופא שלכם (ילדים, משפחה, נשים ועור. בהמשך יצטרפו כל שאר התחומים), שאתם מכירים, שיודע מי אתם. הביקור, כמו כל מערכות הקופה, מאובטח היטב והפרטיות שלכם נשמרת בקפדנות.

    בקיצור: בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי לפנות חצי יום להגעה ולהמתנה בחדר ההמתנה.

    כאשר אתם מעדיפים לפגוש את הרופא שלכם או שיש לכם התייעצות שדורשת פנים אל פנים, הרופאים המעולים של מאוחדת מחכים במרפאות, במקצוענות וביחס אישי ואנושי.

    ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל הרפואה של מאוחדת, ממובילי המהפכה ההיברידית של הקופה, מסביר את החשיבה שמאחורי המודל המהפכני: "הרעיון הוא לקחת את הרפואה הדיגיטלית, להתאים אותה לציבור הישראלי ולשלב אותה בתוך רפואת הקהילה המסורתית המעולה שלנו. הרחבת ערוצי השירות תשפר את איכות הטיפול ואת איכות הרפואה ותחסוך זמן רב למטופלים. הייחוד שלנו הוא בכך שהחדשנות לא מבלבלת אותנו: אנחנו לא מוותרים על ערכים כמו יחס אישי והכרות עמוקה עם המטופל. הדיגיטציה לא הופכת את השירות שלנו למנוכר, כמו שקורה בארגונים גדולים אחרים".  ד"ר מוסינזון מוסיף: "המודל ההיברידי מאפשר גם מעקב אחרי חולים כרוניים, שלא חייבים להגיע למרפאה לשם כך. יש מטופלים שיגיעו למרפאה, יש מטופלים שיבצעו ביקור דיגיטלי ויש כאלו שישלבו ביניהם – זוהי ההיברידיות במיטבה".



    0 תגובות