עו"ד ציון אמיר: "קורא לגנץ להתנער מתמיכת הרשימה המשותפת"

    אסתי פלד 1 Comment on עו"ד ציון אמיר: "קורא לגנץ להתנער מתמיכת הרשימה המשותפת"

    עו"ד ציון אמיר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לחתירה של חברי הכנסת הערביים תחת קיומה של מדינה יהודית: "לחלק מהציבור הערבי בישראל יש ביקורת נוקבת כנגד חברי הכנסת שמתיימרים לייצג את האינטרסים שלו" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד ציון אמיר התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לתמיכה של המפלגות הערביות בבני גנץ "בניגוד לציבור הערבי שרובם הם אזרחים נאמנים וטובים ושוחרי שלום שמבקשים להשתלב בחברה הישראלית, ושאנו אמורים לחבק אותם, נציגיהם מתעסקים באיך לבקר את המחבל מרוואן ברגותי שהורשע ברציחתם של 35 אזרחים ישראלים רק משום שהיו יהודים. כך למשל, מתקשים חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי לגנות מעשי טרור, וחבר הכנסת עודה הגדיל לעשות כאשר סירב להשתתף בהלוויתו של נשיא המדינה המנוח שמעון פרס".

    "אני יודע שלחלק מהציבור הערבי בישראל יש ביקורת נוקבת כנגד חברי הכנסת שמתיימרים לייצג את האינטרסים שלו, על כך שהם מרבים להתעסק בנושאים "מדיניים" וזאת במקום לדאוג לרווחתם, להגדלת תקציבים בנושאי חינוך, רווחה ותשתיות בישובים הערבים בישראל, כפי שראוי היה לעשות".

    לגבי חנינה לראש הממשלה בתמורה לפרישה כשהוא חשוד: "היה תקדים אחד וזה בפרשת קו 300. נשיא המדינה חיים הרצוג ז"ל העניק חנינה לאנשי שב"כ אשר היו מעורבים בהרג שני מחבלים, הגם שלא הוגש נגדם כתב אישום וכמובן שלא הייתה הרשעה בעניינם".

    "הדרך לא סלולה ולא פשוטה אך המתווה קיים, אולם לשם כך צריך יועמ"ש אשר יסכים ללכת במתווה כזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אז אמר.השאלה היא מי שילם לו ואת מי הואהמייצג?את הפושע מספר אחד?