הרב שוורץ ביקר בביה"ס לקולינריה של השף אוחנה

עפר גדנקן No Comments on הרב שוורץ ביקר בביה"ס לקולינריה של השף אוחנה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבית הספר הגבוה לקולינריה התחילו השבוע את הלימודים, תלמידי הקורס הגדול שנפתח השבוע הופתעו מביקורו המיוחד של הרב הגאון הרב יהודה אריה שוורץ שליט"א בבית הספר, הרב שוורץ שליט"א מלווה את בית הספר מזה זמן רב ואף שיגר מכתב מיוחד להנהלת בית הספר לרגל הפתיחה.

ביקור הרב שוורץ בבית הספר לקולנריההרב שוורץ מסר שיחה לתלמידים ודיבר על חשיבות עניין הכשרות, עם כל הרצון להגיע לרמה גבוהה של מזון. הרב סיפר על אדם שהגיע למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א והרב ציין בפניו שעליו להיזהר בעניינים של בשר וחלב והוא התפלא מאד על בקשת הרב, מסתבר למפרע כי הוא אכל מוצרי חלב אחרי אכילת בשר וטרם עברו 6 שעות, הרב בדרגה שלו ראה על המצח שלו דמות גדי ומי רואה דברים כאלו הינו אדם קדוש כפי שמופיע בפרשה "לא תבשל גדי בחלב אמו". בנוסף דיבר הרב שליט"א על הניסיונות הנקרים לאדם בדרך למציאת מקום עבודה מתאים, יש לשמור על צביון תורני ולא להתפתות וגם כאשר ישנם קשיים ולא מוצאים מיד, יש להתחזק באמונה שלמה ולהאמין שמי שעומד על עקרונותיו בסוף מוצא מקום מתאים ללא ויתור על קוצו של יו"ד. הרב שליט"א איחל לתלמידים ברכת הצלחה בלימודים ושפע פרנסה.

בבית הספר הגבוה לקולינריה מס' קורסים הכוללים 120 שעות של לימוד מעשי ועיוני, הקורסים הינם נפרדים לגברים ולנשים ומתקיימים בשעות הערב, בוגרי בית הספר זוכים לתעודה מיוחדת מאת איגוד השפים הבינלאומי שמלווה את התכנים שנלמדים בבית הספר ומעניק תעודה לבוגרים.

הקורסים בבית ספר מועברים על ידי השף ר' שי אוחנה שצבר ניסיון רב בעבודה בארה"ב ובשנים האחרונות בישראל ומציע מגוון קורסים מקצועיים וסדנאות ייחודיות ומרתקות, בקורסים מקבלים התלמידים ידע מעמיק ומקיף אשר כולל בתוכו את מגוון סוגי המטבחים הכשרים בפרק זמן די קצר. התלמידים גם מקבלים במסגרת הלימודים ייעוץ עסקי וכן שיעור מיוחד על נאמן תברואה ובטיחות מזון במטרה להעניק את הידע והכלים בתחום התברואה ההיגיינה ובטיחות המזון בכל תהליכי הרכש האחסון, הייצור, ההכנה והגשה.

בימים אלו מסתיימת ההרשמה גם לקורס מיוחד אשר יועבר על ידי השף אוחנה בשפה האנגלית, זאת לאור הביקוש הרב בקרב דוברי השפה המתגוררים בישראל ומעוניינים לרכוש ידע מקצועי בתחום, ר' שי אוחנה מציין שכל החומר העיוני מועבר בהתאמה לציבור שומרי תורה ומצוות, זאת לאור העובדה שגם הציבור שבהוראת רבותיו מעוניין לצאת ולהביא פרנסה לבני ביתו, מחפש את המקום הנכון והמתאים לאדם חרדי המקפיד על קלה כבחמורה ומצד שני אינו מוכן לוותר על איכות הלימודים והרמה הגבוהה.

דגש נוסף ניתן למצוא בבית הספר בכך שהלימודים נערכים בקבוצות קטנות וזאת לאור ניסיון העבר המראה על איכות הלימודים והיחס האישי לכל תלמיד ותלמיד בבית הספר.

 



0 תגובות