דרעי לוועדה: מנעו את הפצת סרטון ההסתה: "פוגע במרקם החיים"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי לוועדה: מנעו את הפצת סרטון ההסתה: "פוגע במרקם החיים"

    מפלגת ש"ס עתרה לוועדת הבחירות המרכזית להוריד את סרטון ההסתה של לפיד: "מסר גזעני המבקש לפגוע במרקם החיים המשותף" | סמוטריץ' השיב לליברמן ברוח הימים: "כמה עצוב שבשיא ימי אבל בין המצרים אנשים מתוכנו מזכירים לנו את השבר הנורא שהובילה אך ורק שנאה"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    15:12
    02.06.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הוכרזה מכת אש: שריפת ענק משתוללת בעמק המצלבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעתירה שהגישה היום (שני) ש"ס לועדת הבחירות המרכזית באמצעות יועצה המשפטי עוה"ד ישראל באך, מבקשת התנועה להוציא צו מניעה לפרסום סרטון ההסתה של מפלגת "כחול לבן", בה נטען בין השאר שהנציגים החרדיים "מבקשים לעצמם את כל הכסף שיש לישראל". בעקבות העתירה יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר הורה ליאיר לפיד להשיב לעתירת ש"ס עד יום רביעי בשעה 12:00.

    בנימוקי העתירה, טוענת ש"ס, כי בסרטון מוצגים יו"ר סיעת ש"ס ויו"ר סיעת יהדות התורה "כרודפי בצע אשר אין דבר על ליבם לבד מממון. ובכך, מבטא הסרטון מסר גזעני המבקש לפגוע במרקם החיים המשותף במדינת ישראל בין ה"שבטים" השונים, יש בו פוטנציאל ממשי להסתה ולפגיעה ברגשות הציבור החרדי והוא חורג מהמסר הפוליטי המקובל והמותר".

    כזכור, יו"ר ש"ס השר דרעי הגיב היום לסרטון הפוגעני של לפיד ואמר, כי חייבים לעצור את שיח השנאה: "בימים שלפני תשעה באב על חורבן הבית והקרע בעם, זה הזמן לעצור את שיח השנאה ולהרבות באהבת חינם", אמר השר.

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב לדברי השנאה והשטנה של ליברמן כנגד הציבור החרדי ואמר: "בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים. כמה עצוב שבשיא ימי אבל בין המצרים אנשים מתוכנו מזכירים לנו את השבר הנורא שהובילה אך ורק שנאה. הבוקר זה היה לפיד והערב זה ליברמן.

    אומרים לי "תכנס בו בחזרה" אבל אני מזכיר לעצמי מדוע איני מסדר השבוע את זקני, נמנע מאכילת בשר ונוהג בעוד מנהגי אבלות. לא אפול למלכודת הזו. לא בימים אלו. מציע ומבקש מכולם לפני שהם מושפעים מהשנאה והקטלוג לצפות בקטע המלא מתוך נאומי בכנס רבני בית הלל. והאמת והשלום אהבו".



    1 תגובות

    מיין תגובות