ליצמן: "מנהלים מגעים עם מפלגתו של הרב טאו לשת"פ ללא נציג"

איתי גדסי No Comments on ליצמן: "מנהלים מגעים עם מפלגתו של הרב טאו לשת"פ ללא נציג"

בכנס אגודת ישראל שנערך בבני ברק, אישרו חברי התנועה את הרשימה לכנסת. בכנס אמר פרוש: "כי החיבור עם אלי ישי הביא עשרות אלפי קולות למפלגה ולכן גם מתקיימים מגעים ערב אנשי הרב טאו"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי הנהלת אגודת ישראל התכנסו היום (שלישי) בבני ברק, ואישרו את מועמדי התנועה לכנסת ה-22 בדומה לזהות הנציגים שהיו בכנסת ה21.

במהלך הכינוס נאם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן וחשף כי מפלגת בנועם מנהלים שיח מול יהדות התורה: "תלמידי הרב טאו מדברים איתנו. בשמחה נרצה אותם. הובהר להם ולאלי ישי כי לא נוכל להכניס נציגים אחרים ברשימה אבל כל שת”פ אחר בא בחשבון. השבת זה מאבק שלא נוותר עליו. שמעתי שהיעד של דרעי זה 10 מנדטים אז אנחנו גם לא פחות".

סגן שר החינוך מאיר פרוש שיבח בכנס את החיבור עם אלי ישי והכריז כי החיבור הביא אלפי קולות: "אנחנו נמצאים במגעים עם אנשי הרב טאו ואלי ישי שתרם לנו רבות בבחירות האחרונות ולא אלפים בודדים כמו שיש כאלה שטוענים. אנחנו נעשה הכל בכדי לחבר אותם גם הפעם ליהדות התורה".

ח"כ ישראל אייכלר התייחס לפסיקות בג"ץ ותקף בחריפות את הכפייה החילונית: "אני עדיין מזועזע מההוראה המוזרה שקיבלנו לחייב תערובת בין גברים ונשים באירועים ושאסור לבקש לבוש צנוע. זו מלחמת דת שלא הכרנו. פסק הדין בנושא רון קובי שמפקיע משר הפנים לבצע מלאכתו גם מוכיח שהכל כשר כדי להכות בנו. כל יהודי יודע כעת שהנשק היחיד שלנו זה בקלפי. רק זה מה שיסביר לעולם ומלואו שכוחנו רב. הפעילות שלנו בהסברה בתוך הציבור החרדי חייבת להתחיל מוקדם. ליברמן הוכיח שהוא מתכוון למה שהוא אומר. הוא בגד בחבריו החרדים וגם בעולי רוסיה".



0 תגובות