התלמידות בנו מודלים אדריכליים לעיר החרדית החדשה

    אתי קצבורג No Comments on התלמידות בנו מודלים אדריכליים לעיר החרדית החדשה

    הישגים מרשימים במגמת "אדריכלות" של תלמידות תיכון "אור האמת" באלעד | תלמידות הסמינר הגישו עבודה לתכנון מוסדות קהילתיים בעיר החדשה "דורות עילית"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתיכון "אור האמת" הממוקם בקרית החינוך "אור האמת" במעלה רחוב רבי חייא באלעד, מסכמים בהצלחה רבה את שנת הלימודים תשע"ט הנוכחית.

    התיכון אשר הוקם על ידי הגה"צ רבי אליעזר בן דוד שליט"א זו השנה השנים עשר מאז יסודו, מנוהל על ידי המנהלת אבישג חפץ שתחי' ופועל בעצתם ובהכוונתם של גדולי התורה שליט"א, כאשר המטרה היחידה הינה לשלב איכות תורנית ומקצועיות ללא פשרות ובהתאמה לאפשרויות התעסוקה והכשרה מקצועית על טהרת הקודש . הבנות בסמינר לומדות את לימודי הקודש, תנ"ך, השקפה יהודית, דינים ובמקביל זוכות לקבל הדרכה צמודה לקראת בניין בית בישראל עם ערכי התורה והיראה בדרך ישראל סבא. כמו כן במהלך ימות השנה נערכים מבצעים חינוכיים בנושאים רוחניים שונים. כאשר אכן ניכרת עלייה רוחנית מצד התלמידות כתוצאה מהפעילות המבורכת. צוות המורות והמחנכות מוסר את נפשם להצלחת התלמידות .

    גם הישגים מקצועיים:בהנהלת התיכון הביעו גם בימים אלו קורת רוח רבה מתוצאות הלימודים במגמת אדריכלות של התיכון מרמת הלימודים הגבוהה של התלמידות ומההתקדמות המרשימה. גם הצוות המקצועי באגף החינוך בעירייה בראשות מנהל האגף מרדכי בארי, במהלך פגישות משוב עם הנהלת התיכון הביע את התפעלותם מהארגון והסדר ומרמת הניהול של התיכון שאכן הן אלו שגורמות לתוצאות המרשימות.

    המגמה בתיכון מנוהלת ע"י אסתי לבין, המלווה במסירות ובמקצועיות. במסגרת הלימודים במגמה נערכה תערוכת אדריכלות כאשר הנושא הכללי היה תרומה לקהילה. התלמידות בחרו את תכנון העיר החדשה "דורות עילית" שעתידה להיבנות בשנים הקרובות ומיועדת למגזר החרדי, בחירת הפרויקטים נעשתה בלווי מחקרים וקבוצות מיקוד, כאשר המציגות נדרשו להכין 2 מודלים חוץ ופנים כאשר את המודל החיצוני הגישו בתלת מימד דיגיטלי, ואת המודל הפנימי בנו בקנ"מ 1:25, תוך שימת דגש על כל פרט ופרט ולו הקטן ביותר. הפרויקטים שהוגשו לשלב הגמר יצאו מוצלחים ומקצועיים מאד ומרהיבי עין וניכרה ההשקעה הרבה.

    בסיום הלימודים התלמידות במגמה מקבלות תעודת עיצוב פנים ושרטטות מטעם משרד החינוך. יצוין שבמשך שלוש השנים של הלימוד במגמה, הלימוד חוויתי ומהנה, התלמידות יוצאות לסיורים, חוקרות נושאים חדשים, בונות מודלים, ונחשפות להמון ידע חדש ומרתק והכל בלי ויתור על מקצועיות ללא פשרות .



    0 תגובות