שר המשפטים: "תתרגלו ככה נראית משילות"

    איתי גדסי 3 Comment on שר המשפטים: "תתרגלו ככה נראית משילות"

    שר המשפטים אמיר אוחנה (הליכוד) התייחס לסערת פיטורי מנכלי"ת משרד המשפטים אימי פלמור שמותנה ע"י ציפי לבני, וטען כי יאיר לפיד מינה תוך שלושים יום מנכ"ל חדש ולבני מינתה את חברת ילדותה למנכלי"ת. "ככה זה כשאתה בימין. מה שמותר לשמאל – לך אסור"

    צילום: פלאש90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים אמיר אוחנה התייחס היום (רביעי) לסערה סביב פיטורי מנכלי"ת משרד המשפטים אימי פלמור שמונתה על ידי השרה לשעבר ציפי לבני והמשיכה תחת כהונתה של איילת שקד. אוחנה ביקש להחליפה בידי איש אמונו. אוחנה הגיב להתקפות משמאל על הפיטורים: "לא אירתע מהלחץ של השמאל והתקשורת; ככה נראית משילות".

    עוד הוסיף אוחנה: "כמעט כל שר שנכנס לתפקידו מחליף את מנכ"ל המשרד שלו. כך היה וכך גם יהיה. כך צריך להיות. קוראים לזה משילות". ציין השר והוסיף, "כששר מהשמאל ממנה מנכ"לית תוך חודש מכניסתו לתפקיד, כמו יאיר לפיד – זה לגיטימי; כשציפי לבני מינתה חברת ילדות שלה למנכ"לית משרד העלייה והקליטה – זה בסדר".

    שר המשפטים הסביר את הצביעות לטענתו ואמר, "ככה זה כשאתה בימין. מה שמותר לשמאל – לך אסור. ככה החלטה בסיסית הופכת מכשיר לניגוח והשתלחות".

    לסיום הצהיר אוחנה: "לא אירתע מהלחץ של השמאל והתקשורת ובטח שלא אתן יד לספקולציות הזויות שבינם לבין המציאות אין כל קשר – התהליך התחיל לפני מספר שבועות. ככה נראית משילות. אני מציע לכולם להתחיל להתרגל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה לשים פרצופים של סוטים באתר?

    2. 1

      עוד פודל של ביבי. די ביבי תשפט ואם אתה אשם תשב כמו אחרים.