MBD מגיב לסערה: "לא יכולתי לשיר; תכננתי לשוב לבמה"

    עמית דניאל 3 Comment on MBD מגיב לסערה: "לא יכולתי לשיר; תכננתי לשוב לבמה"

    אחרי הסערה – עכשיו ההסבר: מרדכי בן דוד בראיון ראשון מאז הסערה סביב נטישת הבמה בשבוע שעבר מסביר: "ביקשתי שוב ושוב אבל לא הפסיקו לעשן – לא יכולתי להמשיך לשיר"

    צילום: יהודה הלר
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה שהתפתחה בעקבות נטישתו את הבמה בשבוע שעבר, מבהיר מרדכי בן דוד בשידור חי אצל "מנחם טוקר" ב"זמן אוויר" את עמדתו. "זה ממש סיפור מביך".

    בן דוד סיפר: "הוזמנתי לאירוע מרשים ויפה עשיתי הרקדה ראשונה, שרתי אחרי זה שירים שקטים. אחרי זה היה צריך להיות טיש וחזרתי לבמה. היו שם כמה אנשים שנראה לי שתו קצת והתחילו לעשן בלי חשבון. בעל האירוע ביקש לא לעשן כי זה מפריע לזמר אבל המשיכו. ביקשתי כמה פעמים מהבמה "אני נחנק אני לא יכול לשיר". אבל מישהו עישן מולי וזה הפריע לי, לא יכולתי להמשיך לשיר. זה מחניק, מפריע לי לקול. ביקשתי שוב ושוב ולא הפסיקו. אמרתי אם כן לילה טוב. חשבתי שאני ארד והם הפסיקו אבל בינתיים חיים ישראל הגיע ועלה, אז בעל האירוע אמר שלא נראה לו שאנשים יפסיקו לעשן פה אז נשלים את המופע בפעם אחרת".

    הוא הוסיף: "אני תמיד מבקש מאנשי הסאונד לא לעשן והם מכבדים. גם בעשן שעושים בתאורה יש עשן שהוא כימיקלי והוא מחניק ויש סוג של אדים. אני תמיד מבקש שאם שמים עשן שיהיה מאדים".

    על ביקורו בארץ סיפר: "הגעתי פה לשמחה ונשארתי לעבוד עם מונה רוזנבלום על פרויקט חדש, יש גם עבודה עם איצי ברי ואלי קליין. אני מקווה מיד אחרי החגים לצאת עם פרויקט. לחנים משותפים לשנינו, לחנים שלו, לחנים שלי".

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הכבוד לבן אדם שלא מתבייש לשמור על הבריאות שלו

    2. 2

      מרדכי צודק בלי ספק כל מי שכתב חוצפה על זה שהוא חצוף צריך להתנצל ובעל האירוע צריך לפצות את מרדכי ולא ההפך

      אשרי המוזיקאי שלומד תורה ולא עוסק במוזיקה
    3. 1

      ווואוו בנא מה אתה אומר!