אין איחוד בשמאל: אורלי לוי הכריזה על ריצה עם מפלגת העבודה

    איתי גדסי No Comments on אין איחוד בשמאל: אורלי לוי הכריזה על ריצה עם מפלגת העבודה

    מישראל ביתנו למפלגת העבודה: ח"כ לשעבר אורלי לוי חברה למפלגת העבודה ותמודד בה לכנסת הקרובה. עמיר פרץ אתייחס לאיחוד: "לא פעם עמדתי נפעם כאשר חזיתי איך אורלי מפילה חומות של התנגדות, מעבירה חוקים חברתיים, ומונעת גזרות כלכליות"

    צילום: פלאש 90
    9:16
    19.03.24
    איתי גדסי No Comments on מתגבשת קואליציה בבני ברק; ש"ס בדרך לאופוזיציה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שיו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ גישש לאחרונה על איחודים בשמאל, עם אהוד ברק או מרצ, הגישושים באו לסיומם היום (חמישי) בהצהרה משותפת של עמיר פרץ ואורלי לוי על איחוד משותף שבו תתמודד אורלי לוי במסגרת מפלגת העבודה. התנאי הוא כי העבודה לא תתאחד עם אף מפלגה נוספת, כך שברק נמצא במצב בעייתי מאוד ואולי עתיד לפרוש מהמירוץ.

    עמיר פרץ אמר במסיבת העיתונאים המשותפת עם אורלי לוי: "כל מסעות חיי הציבורים מלווים בהתלבטויות, בסימני שאלה לגבי סדרי העדיפויות, וכאן אני חש כי מצאתי את התשובות כולן. מצאתי את התשובות הנדרשות לטיפול באותם שסעים מדממים בתוך החברה הישראלית".

    עוד הוסיף פרץ: "מצאנו את הדרך להתאחד ולבנות בית פוליטי בו יש מקום לכל הישראלים. בית לקבוצות המודרות שחשות שהמדינה שכחה אותן, שחשות שהמדינה החליטה שהאחריות כלפיהם, כלפי ילדיהם, זו אחריות חלקית. בית לכל אותן קבוצות שהתסיסה בתוכן הולכת וגוברת ועוד רגע היא תתפרץ ללא שליטה".

    פרץ הסביר את הסיבה לאיחוד עם לוי ואמר: "לא פעם עמדתי נפעם כאשר חזיתי איך אורלי מפילה חומות של התנגדות, מעבירה חוקים חברתיים, ומונעת גזרות כלכליות. הסתכלתי עליה וידעתי שמדובר במנהיגה מעוררת השראה, מנהיגה שילדים צעירים מביטים עליה ואומרים לעצמם : "גם אנחנו יכולים" גם אנחנו יכולים לשבור את תקרת הזכוכית".

    יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס לחזרתה של לוי לפוליטיקה ואמר: "אני מברך את אורלי לוי על חזרתה למגרש הפוליטי. אורלי היא מנהיגה חברתית, וטוב למדינת ישראל שתהיה בכנסת".



    0 תגובות