רבני הקהילות בחולון בסיור רפואי

    עפר גדנקן No Comments on רבני הקהילות בחולון בסיור רפואי
    13:08
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on "שיר השירים": הרב שלמה רוזנשטיין ונפתלי קמפה מתכוננים לשבת חול המועד | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבני הקהילות בחולון; הרב אברהם בן אסולין שליט"א, והרב גיא אלקנה לוטינגר שליט"א, ערכו סיור במרכז הרפואי של 'מכבי' ברח' הופיין בעיר. בסיור השתתפו: מנהלת מרחב חולון ומנהלת המרכז הרפואי הופיין, הגב' יעל דקל; סגנית מנהלת המרחב, ומנהלת המרכז הרפואי 'נאות שושנים', הגב' קרן מזר; ומנהל השיווק למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר.

    בפתיחת הסיור, הסבירה מנהלת המרחב אודות המרכז הרפואי: "מרכז רפואי חולון הינו המרכז הגדול והמתקדם ביותר של 'מכבי' באזור השפלה. המרכז מתפרש על פני כ- 5,000 מ"ר, וכולל שירותים ומכונים ייחודים ל'מכבי' בעיר. באמצעותם, אנו מעניקים יתרון רפואי משמעותי לחברי 'מכבי', המהווים מחצית מתושבי חולון".

    מכבי ירושלים והשפלה - סיור רבנים בחולון 2לאחר דברים אלו, הוצגו לרבנים שליט"א היחידה לטיפול יום והמוקד לרפואה דחופה, הנותנים מענה רפואי בזמינות גבוהה במיוחד. מנהלת המרחב הסבירה: "מוקד הרפואה הדחופה הינו שירות ייחודי לחברי 'מכבי' בחולון. הוא פועל מדי ערב בין השעות 19:00-22:30, בימי שישי בשעות 9:00-21:30, ובשבת, בשעות 9:00-22:00. הודות למיקומו המרכזי, פריסת השירותים הרחבה והשעות הנוחות – זוכים החברים למעטפת רפואית מלאה ולרצף טיפולי המותאם לצרכיהם. המוקד נותן מענה מקצועי ושירותי ברמה הגבוהה ביותר שיש עבור המטופל, ובכך מונע את הצורך להגיע לבית החולים, ומצמצם את הסיכון בחשיפה לזיהומים".

    רואים את הייחודיות  

    שירות נוסף ובלעדי ל'מכבי' הינו מכון העיניים שבמרכז הרפואי. המכון מיועד לחברים הזקוקים לטיפולי עיניים, והוא מעניק טיפולים הניתנים בד"כ רק בבתי החולים. הוא מאפשר לחברים לקבל את הטיפול הנדרש, כדוגמת בדיקת OCT, בתוך הקהילה ובלי לצאת מהעיר. כמו"כ, כולל המרכז את מכון הפיזיותרפיה הגדול ביותר של 'מכבי' בארץ, מכון דימות עם 3 מכשירי DR מתקדמים, מכון רנטגן ואולטרה-סאונד, ושירותי אורתופדיה מקצועיים בליווי רופא טראומה מומחה.

    בהמשך סיירו הרבנים שליט"א במעבדה המתקדמת של מכבי והתרשמו מהשירות המוצע לחברים. במהלך הסיור ניתן הסבר על סוגי הבדיקות ואופן לקיחת הדמים, המוענקים לחברים במקצועיות וברגישות רבה. מנהלת שירותי מעבדה מרחבית חולון, הגב' ג׳אנה סגל הסבירה: "מדי יום, מקבלים מאות חברים שירותי מעבדה במרכז הרפואי. זהו נתון מדהים – ומחייב. לצורך כך, מצוידת המעבדה במיטב המכשירים המתקדמים, בצוות מסור ומקצועי ובכך אנו מעניקים מענה מקצועי, ביעילות וברמה גבוהה במיוחד".

    גב' סגל הציגה  שירות ייחודי נוסף שקיים במכבי – מכשיר מתקדם לבדיקת בילירובין בילודים. מכשיר זה מאפשר לקבוע את רמת הצהבת, מבלי להזדקק לדקירה והוצאת דם. "המכשיר פועל באופן שאינו פולשני, ומבוסס על קרן לייזר. התוצאות מתקבלות באופן מיידי, ורק במקרה בו מופיעה תוצאה גבוהה – נשתמש בדקירה. ברוב המקרים אנו מונעים את הצורך בכך וחוסכים כאב מיותר לתינוק ".

    "מכבי פועלת מתוך קשב רב וחמלה אמיתית"

    לאחר הסיור המקצועי, התכנסו הרבנים שליט"א לדיון מעמיק, בו עלו על הפרק נושאים רפואיים רבים, תוך דגש על פעילויות קידום בריאות התושבים בשת"פ עם רבני הקהילה .

    מנהלת המרחב, הגב' יעל דקל: "ידוע זה מכבר, כי קבוצת 'מכבי' מקפידה לקיים קשר הדוק עם רבני הקהילות וגדו"י, המתווים את הדרך לשילוב מדויק בין הלכה לבין רפואה מתקדמת. כחלק מגישה זו, יזם מרחב 'מכבי' בחולון את הסיור החשוב, במטרה לחזק את הקשר עם רבני הקהילה בעיר. אנו שמים דגש משמעותי על חשיבות קידום הבריאות, הבא לידי ביטוי בפעילויות רבות בקהילה, כדוגמת סדנאות סכרת, תכנית 'מכבי אקטיבי' למשפחות המתמודדות עם ילדים הסובלים מעודף משקל, ועוד. בנוסף, חשובה לנו ההתאמה התרבותית לקהילה, במסגרתה ערכנו את הסיור הנוכחי ונקיים עוד שיתופי פעולה רבים בעז"ה".

    הרבנים שליט"א התפעלו עמוקות מהסיור המקיף, הודו להנהלת המרחב ואמרו: "מרגש לראות כמה מחשבה מושקעת מאחורי כל שירות רפואי, ועד כמה קשובה 'מכבי' לצרכי מבוטחיה. שפע השירותיים הייחודים שראינו כאן היום, מוכיחים כי 'מכבי' פועלת מתוך קשב רב וחמלה אמיתית לחבריה. אנו סבורים ובטוחים, כי בדרך זו, המשלבת בין מומחיות לשירותיות – תמשיך 'מכבי' ותצמח בעז"ה בכל רחבי הארץ".



    0 תגובות