S&P מעלות העלתה את דירוג דיסקונט לראשונה ל-AAA

    עפר גדנקן No Comments on S&P מעלות העלתה את דירוג דיסקונט לראשונה ל-AAA

    ההלאעה בוצעה בזכות השיפור המתמשך בתוצאותיו של הבנק
    אופק הדירוג הבינלאומי של דיסקונט הועלה לאופק חיובי

    10:44
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ שוסטר מגלה: זה מה שיגרום לנו לפרוש מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה בתולדות בנק דיסקונט, חברת דירוג S&P  ומעלות, העלתה את הדירוג המקומי של הבנק ושל חברת הבת שלו, מרכנתיל דיסקונט, ל-AAA, באופק יציב. כמו כן, העלתה החברה את אופק הדירוג הבינלאומי של הבנק ושל חברת הבת שלו IDB ניו יורק, העומד על +BBB, לאופק חיובי.

    העלאת הדירוג נתמכת בהערכה של S&P  ומעלות, כי חל שיפור ברווחיות וביעילות של הבנק, אשר יחד עם התמתנות בקצבי הצמיחה של תיק האשראי, ימשיכו להשפיע לטובה על בסיס ההון של הבנק.

    כמו כן נתמכה העלאת הדירוג בשיפור בסביבה העסקית בה פועלים הבנקים הישראליים, אשר תומכת בביצועיהם הפיננסיים. לפיS&P  ומעלות, ניכרת התחזקות כוללת של ענף הבנקאות המאופיין באיכות נכסים גבוהה ותיק אשראי מאוזן.

    בדו"ח הדירוג נכתב בין השאר: "העלאת הדירוג של בנק דיסקונט משקפת את הערכתינו לירידה בסיכונים הכלכליים שהבנקים הישראליים עומדים בפניהם ואת השיפור ביעילות וברווחיות הבנק.

    תחזית הדירוג המקומית היציבה של בנק דיסקונט משקפת את ציפיותינו לשיפור הדרגתי ברווחיות הבנק ב-24 החודשים הבאים הנתמכת בסביבה הכלכלית החיובית. במהלך תקופה זו אנו צופים שהבנק ימשיך לעמוד ביעדים האסטרטגיים שהציב לעצמו".



    0 תגובות