קמפיין "אלף המגן" – אלף שמות בלבד!

    עפר גדנקן No Comments on קמפיין "אלף המגן" – אלף שמות בלבד!

    אלף שמות בלבד יזכו לתפילה על קברי אבותינו בחברון, מפי הרב יצחק רצאבי שליט"א

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת "שנת העשור" למוסדות יד מהרי"ץ – הארגון העולמי להפצת תורה ומסורת קהילות קודש תימן, מקיים הארגון מבצע "אלף המגן" – אלף שמות בלבד! שיזכו להיכלל בתפילה הנדירה על קברי אבותינו הקדושים במערת המכפלה שבעיר האבות בחברון, מפי מרן הגאון הצדיק רבינו יצחק רצאבי שליט"א – פוסק עדת תימן, אשר רבים נושעו מברכותיו. הגר"י רצאבי שליט"א יעתיר בתפילה נרגשת ומיוחדת, לישועת ולהצלחת כל התורמים למגבית "אלף המגן". זאת הזדמנות היסטורית להיוושע בכוח תורתו הקדושה והטהורה, ובזכות תפילתו הנדירה על קברי אבותינו הקד'.

    כל הכנסות המגבית קודש לפעילות "שנת העשור" למוסדות יד מהרי"ץ, הכוללת את הוצאת סדרת הספרים "שערי יצחק" – שיעוריו השבועיים של מרן שליט"א שנמסרו על ידו מדי מוצש"ק במשך העשור האחרון, הוצאת הקבצים התורניים "דברי חפץ" – לחידושי הלכה מנהג ומסורת, תפעול ושדרוג הפצת התורה והמסורת באמצעים הטכנולוגיים השונים, ארגון "כנס העשור" ו"שבת העשור" בהשתתפות מרן שליט"א, ועוד.

    בתשובה לשואל כיצד יש לחלק את ה"מעשר כספים" בין המוסדות, פסק מרן הגר"י רצאבי שליט"א כך: "הכלל הוא, מבשרך לא תתעלם! הרוב צריך להיות לתימנים. כי עניי עירך ועניי עיר אחרת וכו'. חושבני שהתימנים צריכים הכי הרבה עזרה! הדבר חשוב מאד".

    ברכת כהנים באהבה לכל תורמי מגבית "אלף המגן" מפי הגאון הגדול ראש ישיבת פורת יוסף ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א: "ה' יעזרכם שתגדילו תורה ולהאדירה. כמה שאפשר. וה' יברך את כל העוזרים להגדיל תורה. שיזכו להיות עץ חיים היא למחזיקים בה".

    בתרומה בסך 180 ₪ (לכל שם), ניתן למסור כעת שֵׁם ובקשה אישית לתפילה.

    הטלפון לתרומות 8360*

    התפילה תועבר בעז"ה בשידור ישיר בקו "קול יהודי תימן" – 072-3323642.

    התורמים יקבלו הודעה נפרדת, לגבי תאריך וזמן התפילה המדוייק. (נא להקפיד על רישום הפרטים בצורה מדוייקת).



    0 תגובות