היו"ר הנבחר עמיר פרץ: עלינו להתאחד ולהיות מוכנים לבחירות

    איתי גדסי No Comments on היו"ר הנבחר עמיר פרץ: עלינו להתאחד ולהיות מוכנים לבחירות

    יו"ר מפלגת העבודה הנבחר עמיר פרץ השא היום את נאום הניצחון שלו במשרדי מפלגת העבודה, שם אמר כי שוחח עם אורלי לוי ואהוד ברק אודות חיבור אפשרי לקראת הבחירות • "בהנהגתי תהפוך המפלגה לאלטרנטיבה מדינית וחברתית"

    ח"כ עמיר פרץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר מפלגת העבודה ח״כ עמיר פרץ נשא היום נאום ניצחון במשרדי מפלגת העבודה, שם אמר: ״אני חוזר להוביל את העבודה בכדי שנהפוך ממפלגה פוליטית לבית פולטי לכל הישראלים, בני כל הדתות יוצאי כל העדות.

    "מפלגת העבודה יוצאת הבוקר לדרך חדשה. עלינו ליישר שורות, להתאחד ולהיות מוכנים לבחירות הכלליות הקריטיות כל כך לעתידה של מדינת ישראל.

    "בהנהגתי תהפוך המפלגה לאלטרנטיבה מדינית וחברתית, ותביא בשורה אמיתית לאזרחי ישראל.

    פרץ ציין אף כי שוחח עם ראשי מפלגות אחרות: "שוחחתי עם ראשי סיעות ותנועות פוליטיות, ביניהם גם עם אורלי לוי ואהוד ברק. כמו שאמרתי בימים האחרונים, העבודה בראשותי תוביל לחיבורים בכדי שנוביל כח דמוקרטי ואידיאולוגי חברתי גדול מול הימין בראשות נתניהו. המטרה שלנו ברורה: להחזיר לסדר היום את הנושאים החברתיים כלכליים והמדיניים של מפלגת העבודה.

    "דחינו את חגיגת הניצחון שלנו אמש כי הרוחות סוערות והרחובות בוערים. זו העת למנהיגות לאומית חברתית. המרקם החברתי שלנו קורס וזה הזמן לקחת אחריות. אני קורא מייד להקמת ועדת חקירה ממלכתית עם מנדט רחב מעבר לנושא אלימות המשטרה, שתבדוק את יחס הרשויות כלפי הישראלים יוצאי אתיופיה בכל התחומים.



    0 תגובות