יולי אדלשטיין: "לצערי לא נוכל לבטל את הבחירות"

    איתי גדסי No Comments on יולי אדלשטיין: "לצערי לא נוכל לבטל את הבחירות"

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע היום כי בשל אי שיתוף פעולה מצד כל הגורמים, הבחירות לא יידחו • יאיר לפיד הגיב לו: "אתה רוצה לחסוך? בוא נקים ממשלת אחדות בלי ביבי"

    נתניהו ואדלשטיין צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות כבר כאן: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שדיווח כי בכוונתו לבדוק את האפשרות לבטל את הבחירות, הודיע היום כי הבחירות יתקיימו במועדן.

    אדלשטיין אמר: "בימים האחרונים ביקשתי לקדם עבורכם, אזרחי ישראל, את ביטול הבחירות המיותרות הללו ולחסוך לכם מיליארדים. לצערי לא כל הגורמים שיתפו פעולה ולכן לא נוכל לבטל את הבחירות.

    לפיד הגיב להודעה של אדלשטיין על הניסיון למנוע בחירות. "אתה רוצה לחסוך הרבה יותר מיליארדים יולי? בוא נקים ממשלת אחדות בלי ביבי שלא תכנע לסחטנים".

    כזכור, לפני כשבועיים אמר אדלשטיין כי "המשך תהליך הבחירות-הפרת אמונים כלפי אזרחי ישראל שמפסידים מליארדים רק בגלל פסילות אישיות של ראשי מפלגות שונים. עשרות חכים מכל הסיעות פנו אלי למציאת פתרון לביטול פיזור הכנסת. מצאתי מתווה פרלמנטרי ויש אפשרות לבטל את הבחירות המיותרות בתולדות ישראל.חובתנו לאפשר לכנסת ה 21 להמשיך לתפקד"

    אף ראש הממשלה נתניהו הודיע כי ייפגש עם יו"ר הכנסת אדלשטיין כדי לדון ביוזמה. וציין כי בשום שלב לא הוצעה רוטציה על ראשות הממשלה, והוסיף: "אין לי שום כוונה לוותר על שותפיי הטבעיים לממשלת הימין



    0 תגובות