מרגש: נער בר מצווה וויתר על אירוע יוקרתי ותרם אופנוע מציל חיים

בנצי לייזרוביץ 6 Comment on מרגש: נער בר מצווה וויתר על אירוע יוקרתי ותרם אופנוע מציל חיים
הנער בר מצווה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאיתן ראלברוק (13) מרעננה היה ברור שהוא לא רוצה לחגוג את בר המצווה שלו במסיבה כיתתית או בחופשה משפחתית בחו"ל. איתן ידע שעם הגיעו למצוות, הוא רוצה לעשות דבר משמעותי למען אחרים. לאחר שחשב רבות ביחד עם הוריו, בן ואפרת, החליט איתן לתרום אופנוע כבד ליחידת האופנועים של מגן דוד אדום. בסיוע משפחה וחברים, הוא גייס כסף, עד שהצליח לתרום את הסכום הנדרש לרכישת אופנוע, שבאמצעותו יוכלו במד"א להגיע במהירות לחולים ופצועים, להעניק טיפול רפואי, ולהציל חיים.

איתן אמנם ויתר על אירוע לרגל בר המצווה, אבל זכה לחוויה מיוחדת, כשלאות תודה על תרומתו החשובה, באגודת ידידי מד"א בישראל הזמינו אותו לאירוע התרמה מיוחד בלוס אנג'לס. בהשתתפותו באירוע, איתן הצעיר עלה לבמה וסיפר על תרומתו, ובכך נתן השראה גדולה לתורמים מכל העולם.

על האופנוע הכבד שתרם איתן, יצא להציל חיים חובש מתנדב במד"א לן מרקושוביץ, חבר קהילת "שבטי ישראל" ברעננה, שבה חברים גם איתן ומשפחתו. באמצעות האופנוע שתרם איתן למגן דוד אדום, הוא בחר להנציח את הרב בלר ז"ל, שהיה רב הקהילה, והלך לעולמו בטרם עת.

 "חשבתי ביני לבין עצמי לקראת בר המצווה שלי, והבנתי שהדרך שבה אני רוצה לציין את ההגעה למצוות היא בתרומה לקהילה והצלת חיים",סיפר איתן ראלברוק, "באמצעות האופנוע שתרמתי, אני יודע שחולים ופצועים יקבלו טיפול רפואי במהירות, ותחושת הסיפוק מעצם זה שיש לי חלק בזה, היא אדירה".

"אני חשה סיפוק אדיר מהידיעה שיום יום נוסע בכבישים אופנוע שמגיע במהירות להציל חיים, וכל זאת בזכות המסע שאיתן ואנחנו עברנו",אמרה אפרת ראלברוק, אימו של איתן, "אני שמחה שאיתן הצליח ללמוד מכל התהליך הזה, ולשנות את העולם שלנו. אני גאה באיתן שהוא יצא למסע של נתינה והצליח בו, ומקווה שהוא יהווה השראה לילדים ונערים אחרים, לעשות למען האחר".

 מנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל, אורלי אריאל: "איתן בן ה-13 הוא ישראל היפה. הוא דור העתיד  של נוער איכותי שלוקח אחריות למען העתיד של כולנו. חיזוק מגן דוד אדום הוא אינטרס של כל אזרח במדינה, ולכן התרומה למד"א, היא השקעה באיכות החיים שלנו. כל אחד יכול להיות שותף, ולהשקיע בתרומה קטנה כגדולה, שחוזרת אלינו בהצלת חיינו וחיי יקירנו".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כל תרומה שמתקבלת במגן דוד אדום בארץ או בעולם, משמחת ומרגשת, שכן באמצעות התרומות, אנו יכולים להמשיך בפועלנו ולהציל חיים. ברצוני להתייחס באופן מיוחד לתרומתו של איתן ראלברוק, שבגיל צעיר כל כך הכיר בחשיבות של טיפול בחולים ופצועים והצלת חיים, ובחר להקדיש את הגיעו למצוות לתרומה למען הזולת.

תרומתו של איתן משמעותית, ובעיקר לא מובנת מאליה, ועל כך אני מודה לו. האופנוע הכבד שתרם איתן מצטרף ל-650 האופנועים של מגן דוד אדום שנוסעים בכבישי הארץ, מקצרים את זמני התגובה וההגעה למטופלים, ומצילים חיים מדי יום ביומו".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    איזה מדהים הוא ….מרגשבמיוחד!

  2. 3

    עם ישראל גומלי חסדים אשריך

  3. 2

    ממש כל הכבוד לו!!!!!!!!……..
    אני מרגישה שהמשיח צריך להגיע כל רגע עם כל החסדים שאנשים עושים………
    ותאמין לי איתן: ש : ה" יותר שמח ממה שעשית . הרבה יותר אם היית עושה בזה משהו אחר ….כמעט בטוח לי
    ועוד משהו אם לא קבלת על זה מספיק תודה או הערכה תדע לך שה" ישלם לך בכפל כפליים…..על כל מאמץ ועל כל שקל והשתדלות בעניין..
    הלוואי עלי להיות בכזו דרגה….!!!!!!!!בהצלחה רבה בהמשך!!!……love///love///love

  4. 1

    איך אני אוהבת אנשים עם לב טוב.