ראשי מרכז 'עזר לחיים' קיבלו את הכוונתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א

    קלמן טלר No Comments on ראשי מרכז 'עזר לחיים' קיבלו את הכוונתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א

    ראשי מרכז 'עזר לחיים' בראשות הרב נתן צישינסקי עלו ובאו למעונו של מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א בכדי להיוועץ ולהתברך. מרן הדריך את ראשי 'עזר לחיים' בהלכות הקשורות להצלת חיים ובירך אותם שיזכו להרבות כבוד שמים

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת ימי הקיץ הבעל"ט נכנסו מייסד ויו"ר עזר לחיים הרב נתן צישינסקי וראשי המרכז למעון קודשו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א בכדי להיוועץ ולהתברך.

    הרב צישינסקי הציג בפני מרן שר התורה את פעילותם היום יומית של יותר מאלף מתנדבי עזר לחיים' למען החולים ומשפחותיהם הכולל הכוונה, ליווי ותמיכה בכדי להציל את חייהם של החולים.

    בין היתר הזכיר לרב את פרויקט הקמת אגפי מתנדבים בחדרי מיון בבתי החולים בישראל, וכן הציג בפני מרן שר התורה שאלות הלכתיות העולות כל העת במהלך הפעילות עם החולים שפונים אליהם בכדי לקבל מענה, וביניהם גם כאלה שאינם שומרי תורה ומצוות ועדיין לא מקפידים על קלה כבחמורה אלא מסורתיים. מרן הדריך בהלכות הקשורות לימי הקיץ הקרובים וכן בדרכים להרבות כבוד שמים בפעילות.

    הרב צישינסקי שוחח עם מרן שר התורה גם על הצרכים הרפואיים הרבים להם לא עלינו עם ישראל זקוק לו וביקש ממרן להתפלל על כל החולים הזקוקים לישועה. מרן בירך את צישינסקי שבעזרת ה' כבר לא יהיה צורך בו יותר ובירך אותו בזכות מעשי החסד הרבים שהוא עושה.

    הרב צישינסקי ביקש גם ממרן לברך את המתנדבים הרבים של 'עזר לחיים' המקדישים מזמנם יום ולילה לצורכי החולים הנזקקים לסיוע. מרן הבטיח כי בזכות מעשי החסד יזכו להצלחה בגשמיות ורוחניות



    0 תגובות