נתניהו חשף: "איראן מעבירה מאות מיליונים לחיזבאללה דרך לבנון"

איתי גדסי 1 Comment on נתניהו חשף: "איראן מעבירה מאות מיליונים לחיזבאללה דרך לבנון"

בנאום לציון יום ירושלים, חשף ראש הממשלה את העברות הכספים בין איראן לחיזבאללה באמצעות כיסוי דיפלומטי, היקף הכספים כמאה מיליון דולר. ראש הממשלה ציין כי אנחנו לוקחים את האיומים ברצינות ולא נרתעים מהאיומים

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (ראשון) נאום בעצרת הממלכתית לציון יום ירושלים, בגבעת התחמושת בירושלים, בדבריו התייחס נתניהו לאמצעי הלחימה והכסף הרב שמעבירה איראן לחיזבאללה במטרה לפגוע בישראל.

ראש הממשלה: "איראן מעבירה מדי שנה לבת חסותה חיזבאללה 700 מיליון דולר. אבל היא עושה זאת בדרכים שונות כולל בדרך ההונאה. משרד החוץ האיראני מעביר במסגרת זאת למעלה מ-100 מיליון דולר לידי ארגון הטרור. הכסף מועבר בכיסוי דיפלומטי, כביכול בצורה תמימה, ללבנון ואז משם לחיזבאללה".

עוד הוסיף נתניהו: "סכומי עתק אלה משמשים לתדלוק התוקפנות הבלתי נגמרת של איראן וגרורותיה באזורנו. את זה יודעים שכנינו, את זה יודעות כל מדינות ערב, וזה אחד הדברים שמביא אותן לקרבה מחודשת איתנו".

לא נרתעים: "איננו מזלזלים באיומיה של איראן, אבל גם איננו נרתעים מהם, כי מי שינסה לפגוע בנו יפגע בצורה קשה פי כמה. הוכחנו זאת פעמים רבות בתולדות מדינתנו, הוכחנו זאת רק אמש, הוכחנו זאת בשש היממות המופלאות שהחזירו אותנו לחבלי מולדת עתיקים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נתניהו תן לי להוסיף "גם בישראל"אבל ברוך ה' הם לא מצליחים.