ח"כ אייכלר: "בבחירות הבאות אנחנו נתנגד לדרישות של ליברמן"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אייכלר: "בבחירות הבאות אנחנו נתנגד לדרישות של ליברמן"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בשיאו של המשבר הגדול סביב הרכבת הממשלה הצולעת וההיתכנות הגדולה בהליכה שוב לבחירות | על בני גנץ: "בני גנץ דיבר היום בכנסת על חשיבות לימוד התורה. אולי בבחירות הבאות הוא יתנתק מלפיד" | האלימות המשטרתית: "דרשתי מהשר לביטחון פנים להדיח מידית את השוטרים והמפקדים עד לבירור האחראי" | האזינו

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן בשיאו של המשבר הגדול סביב הרכבת הממשלה, לאור התעקשותו של ליברמן לכוף את דעתו על 60 מנדטים שכלל לא בחרו בו. לטענתו של אייכלר הסיפור האמיתי הוא בין נתניהו לליברמן, האחרון כלל לא רוצה אותו בראשות הממשלה.

    אלימות השוטרים על הנער משיח סוד: "שאלתי בכנסת כמה שאלות ודרשתי מהשר לביטחון פנים להדיח מידית את השוטרים והמפקדים עד לבירור האחראי".

    ליברמן רוצה להדיח את נתניהו: "כבר לפני שבועיים אמרתי בכנסת שליברמן לא רוצה ממשלה בראשות נתניהו והוא גורר אותנו לבחירות".

    בעד החוק של ליברמן: "החוק שליברמן הזכיר בישיבת הסיעה היום לביטול שכר כפול בשבת הוא חוק הגיוני מאוד שיסיים את הרצון של העובדים לעבוד בשבת".

    בבחירות הבאות אנחנו נטיל עליו ווטו: "אף אחד לא מבין את הראש של ליברמן. הולכים לבזבז שני מילארד שקל מכספי האזרחים על כלום. הרי גם אם יכפיל את כוחו בבחירות הבאות הוא ידרוש את אותן דרישות ואנחנו לא נסכים".

    גנץ ולפיד: "אני מקווה מאוד שמערכת הבחירות לא תעסוק בנושא הגיוס. כולם מבינים היום שליברמן אשם. אפילו בני גנץ דיבר היום בכנסת על חשיבות לימוד התורה. אולי בבחירות הבאות הוא יתנתק מלפיד".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אייכלר. הדובר הכי לא משכנע.