המסתערבים במרדף דרמטי כנגד ערבים שהסתננו לארץ

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המסתערבים במרדף דרמטי כנגד ערבים שהסתננו לארץ

    תיעוד: לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול/משטרת ישראל פעלו היום נגד שהייה בלתי חוקית של פלסטינים בשטח ישראל והעבירות הנלוות לכך. הלוחמים עצרו 2 רכבים בהם 9 פלסטינים שהסתננו לישראל

    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) נערכו כוחות המסתערבים של מג"ב ושוטרי מחוז דרום של משטרת ישראל לפעילות סמוייה וגלוייה, רכובה ורגלית במרחב תל ערד שבדרום הארץ לצמצום היסתננות של פלסטינים והסעתם בשטח ישראל.

    במהלך הפעילות זיהו הכוחות רכב מסחרי חשוד שנסע במהירות גבוהה. בניסיון לעצור את הרכב ולאור סירובו של הנהג לעצור, השתמשו הכוחות באמצעים מיוחדים ובדוקרנים עליהם עלה הרכב שהמשיך בנסיעה תוך סיכון חיי משתמשי הדרך. במהלך המרדף אחריו ניסו להימלט רגלית 5 חשודים מהרכב. החשודים נעצרו לאחר מרדף רגלי.

    לאחר מעצרם התברר שגם הנהג הוא פלסטיני שוהה בלתי חוקי האסור לנהיגה בארץ, הרכב עם לוחיות זיהוי משוכפלות ובחזית הרכב אותר מתקן מהבהב אדום כחול שאמור על פי החשד להונות את כוחות הביטחון ולדמות רכב משטרה. בחיפוש ברכב אותרה סחורה שכללה צעצועים שככל הנראה מיועדת הייתה למכירה.

    בפעילות נוספת אותר רכב פרטי שנסע במהירות והעלה את חשדם של הלוחמים. לאחר מרדף משטרתי וחסימות בנתיב הנסיעה נעצר הרכב על ידי הלוחמים שאיתרו בו 4 שוהים בלתי חוקיים וביניהם גם במקרה הזה פלסטיני שנהג ברכב בניגוד לחוק.

    בפעילות נעצרו בשני כלי רכב 9 שוהים בלתי חוקיים מאזור חברון (5 בגירים ו- 4 קטינים) להמשך חקירה של משטרת ישראל.

    gNtOkTTW l7x2Vpjb



    0 תגובות