אשר: "חוק הגיוס הוא נושא רגיש – בלי פתרון מקובל לא נהיה בממשלה"

    אסתי פלד No Comments on אשר: "חוק הגיוס הוא נושא רגיש – בלי פתרון מקובל לא נהיה בממשלה"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | חוק הגיוס: "אני לא אדבר על נושא הגיוס בשיאו של משא ומתן, הנושא רגיש, והוא בראש מעיינינו" | המשא ומתן: "יש לנו 16 עמודים עם דרישות מפורטות – המו"מ עסק בנושאי החינוך, הרווחה והדיור | מבקר המדינה: "מי שלא אוהד חרדים בחוץ" | האזינו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על המשא ומתן שממשיך כל  עת מול הליכוד, חוק הגיוס וחוק החסינות, "אנשים כתבו אותו ואנשים ישנו אותו".

    הדרישות הקואלציוניות מהליכוד: "היום המו"מ עסק בנושאי החינוך, הרווחה והדיור. אנחנו בתחושה שראש הממשלה נחוש להרכיב ממשלה ולפתור את המחלוקות שיש לו עם מפלגות אחרות. יש לנו 16 עמודים של דרישות קואליציונות, שלושה מהם עוסקים בדיור, ועוד עשרות סיעיפים בנושאי החינוך".

    חינוך שיוויוני: "אין סיבה שילד חרדי בחינוך המיוחד יקבל פחות מילד כמהו בחינוך הכללי, אנחנו מרגישים שבקדנציה הבאה יחול שינוי לטובה בעניין הזה".

    אין פשרות בגיוס: "אני לא אדבר על נושא הגיוס בשיאו של משא ומתן, הנושא רגיש, והוא בראש מעיינינו. אני מתחייב לציבור שאנחנו לא נעשה פשרות בעניין הזה. בלי פתרון שמקובל עלינו לא נהיה בממשלה".

    חוק החסינות פתוח לשינויים: "מי שחוקק את חוק החסינות בעבר הם קבוצה של אנשים. מה הבעיה שאנשים אחרים יבואו היום וישנו אותו? זה נכון שאסור שאיש ציבור יהיה מוגן יותר מהאזרח הרגיל, אבל זה דו צדדי, כי את אנשי הציבור מחפשים ולפעמים ממציאים ומעלילים עליהם לפעמים דברים מתוך אינטרסים".

    מבקר שלא אוהד חרדים בחוץ: "נתמוך בכל מבקר מדינה שהקואליציה תחליט. דאגנו שמועמד אחד שלא אוהד את החרדים לא ימונה".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות