הדרימליינר "חיפה" עוצב באיורים של סאן פרנסיסקו ולאס וגאס

עפר גדנקן No Comments on הדרימליינר "חיפה" עוצב באיורים של סאן פרנסיסקו ולאס וגאס

לרגל הרחבת יעדי אל על בצפון אמריקה עם השקת הקווים החדשים לסאן פרנסיסקו ולאס וגאס, מטוס הדרימליינר "חיפה" של אל על עוצב באיורים מרהיבים של שני היעדים החדשים. האיורים אשר עוצבו על ידי המאייר שי ודל והארט דירקטור אמיר אסייג עוטפים כמחצית משטח גוף המטוס, כשצד אחד מוקדש לאיורים המזוהים עם העיר סן פרנסיסקו והצד השני ללאס וגאס.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אל על משיקה את הדרימליינר חיפה בעיצוב מיוחד לרגל השקת הקווים החדשים לסן פרנסיסקו ולאס וגאס צילום בר סטפנסקי (3)העיצוב המיוחד הותקן על ידי עובדי חטיבת תחזוקה והנדסה של אל על יחד עם צוות מומחה מחברת ADHETEC שהגיע במיוחד מצרפת במסגרת פרויקט חסר תקדים בעולם התעופה הישראלי.

מטוס הדרימליינר בעיצוב המיוחד, הקרוי על שם העיר "חיפה", עיר תאומה של סן פרנסיסקו, צפוי לבצע את טיסת הבכורה של החברה לסן פרנסיסקו ביום ראשון, ז' באייר, בלילה שבין 12 ו-13 במאי  וחודש לאחר מכן יבצע את טיסת הבכורה ללאס וגאס.

כחלק ממגמת הרחבת רשת הנתיבים של אל על ובנוסף לסן פרנסיסקו ולאס וגאס, הכריזה השנה החברה על פתיחתם של שני קווים ישירים חדשים – אורלנדו, קו ישיר שיופעל במהלך יולי-אוגוסט ושיקגו המתוכנן להתחיל לפעול במרץ 2020. בסה"כ תציע אל על ללקוחותיה טיסות ל-9 יעדים ישירים בצפון אמריקה.

 



0 תגובות