ביטן: "נתניהו הורה לי לסייע לימין החדש; שקד צריכה להתמנות לשרה בליכוד"

    עמית דניאל No Comments on ביטן: "נתניהו הורה לי לסייע לימין החדש; שקד צריכה להתמנות לשרה בליכוד"

    כשדלת אחת נסגרת: חבר הכנסת דוד ביטן טוען כי לדעתו על ראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את שרת המשפטים איילת שקד לשרה מטעם מפלגת הליכוד: "כבר מהיום" | על בנט: "הציבור העניש אותו; הוא ירה בנגמ"ש" | וגם: "ליברמן לא יגיע לעמדת מנהיגות גבוהה יותר בגלל התנהלותו"

    ביטן צילום: פלאש 90
    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומי שמכהן מטעם מפלגת הליכוד כסגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, אומר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש ממנו לסייע פרוצדוראלית ל"ימין החדש": "פעלתי למענם. לא בעניין תוצאות, זה רק הציבור מחליט. אלא רק בהליך הפרצודרלי", אמר ביטן.

    באשר למספר הקולות הזעום שחסר ל"ימין החדש" כדי לצלוח את אחוז החסימה, כ-1,000 קולות, אמר ביטן: "בגדול מספר קולות כמו שחסר להם זה לא בעיה למצוא טעות הבעיה מתחילה שהם לא קיבלו מספיק קולות בקלפיות ולכן צריך למצוא הרבה טעויות כאלה כדי להביא למציאת סך הקולות החסרים".

    ביטן אומר כי "את הליכוד מעניין הגוש. אם הם יעברו, גוש הימין יגדל בעוד שני מנדטים".

    באשר ליו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, אמר ביטן: "הוא אלוף בלנהל משא ומתן ולכן הוא לעולם לא יגיע למנהיגות יותר ממה שהוא היום", תקף. "הוא אמר לפני הבחירות שהוא יהיה בימין וזה אומר להיות גם בממשלת הימין אני מקווה שהוא יתעשת".

    לדבריו: "תפקיד שר הביטחון זה התפקיד הכי בכיר אחרי ראש הממשלה. אפשר להסתדר אתו. בחוק הגיוס אין בקשות לתיקונים משמעותיים מאד אלא תיקונים שלא פוגעים בצבא".

    בנוגע להרכב ממשלה צרה בת 65 חברים, אמר: "אין בעיה לנהל ממשלה שכזו. אין פה 61. 65 זה משהו שאפשר לנהל".

    בהמשך דבריו, התייחס ביטן לאפשרות צירוף שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד לליכוד: "בנט לא יכול להיות בליכוד. ציבור הימין לא הצביע לו כי הוא תקף את הליכוד כל הזמן. הציבור העניש אותו". את הדברים אמר ביטן לישי שנרב בגלי צה"ל.

    "לגבי שקד, זה סיפור אחר", אמר ביטן, "היא פופולארית בימין והליכוד. לדעתי נתניהו צריך לתת לה תפקיד שר כבר מהיום גם אם הם לא נכנסים לכנסת".

    כשנשאל על מצבו המשפטי, ענה ח"כ דוד ביטן: "יש לי חזקת חפות ואני יתמודד עם זה. גם לנתניהו יש חזקת חפות. כל המפלגות יצטרכו לתמוך בראש הממשלה גם אם יוגש כתב אישום. החוק הצרפתי לא רלוונטי כי הוא מדבר על חקירות. כאן החקירה הסתיימה". בנוגע לחסינות חברי כנסת, אמר ביטן: "יש זכות לכל חבר כנסת לבקש שלא להסיר את חסינותו. נתניהו אמר שהוא לא יבקש זה עניין שלו".

     



    0 תגובות