ההקלטות: סמוטריץ': ראה"מ הבטיח לנו את תיקי החינוך והמשפטים

    איתי גדסי 1 Comment on ההקלטות: סמוטריץ': ראה"מ הבטיח לנו את תיקי החינוך והמשפטים

    בליכוד מיהרו להכחיש את הדברים. בתגובה תקף סמוטריץ' את נתניהו: "עצוב שנתניהו, שמתחנף לציונות הדתית כבר יומיים כדי לשתות לה את המנדטים, ושיודע גם על בשרו מהי הסתה שקרית ומגמתית, זורק את הציונות הדתית מתחת לגלגלי האוטובוס ומיישר קו עם מסע ההסתה של השמאל נגדה"

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהקלטות שנחשפו בחדשות 12 הערב (שני) בשיחות סגורות עם פעילים, אומר ח"כ בצלאל סמוטריץ' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח למפלגת איחוד הימין  את תיקי החינוך והמשפטים. בליכוד מיהרו להכחיש את ההבטחות שסמוטריץ' פרסם לפעילים. יו"ר כחול לבן בנ גנץ הגיב ב"זעזוע" לדבריו מהאפשרות שסמוטריץ' יכהן כשר החינוך של מדינת ישראל.

    תגובת יו"ר האיחוד הלאומי  בצלאל סמוטריץ': "הדברים נאמרו בשיחה פרטית שקיימתי עם פעילים. אחד מהם היה ככל הנראה שתול של השמאל שלא בוחל בשום שיטה כדי להפיל את שלטון הימין ולפגוע בציונות הדתית.

    היו לי שעות רבות של שיחות עם רה"מ בחודשים האחרונים ואין לי שום כוונה להתייחס למה שנאמר בחדרים הסגורים.

    לאורך כל מערכת הבחירות הבהרנו שתיקי החינוך והמשפטים חייבים להשאר בידיים שלנו. הם שלנו בקדנציה האחרונה והם יישארו שלנו.

    עצוב שנתניהו, שמתחנף לציונות הדתית כבר יומיים כדי לשתות לה את המנדטים, ושיודע גם על בשרו מהי הסתה שקרית ומגמתית, זורק את הציונות הדתית מתחת לגלגלי האוטובוס ומיישר קו עם מסע ההסתה של השמאל נגדה.

    ניסיונות ההסתה השקריים של השמאל נועדו לעשות דה לגיטימציה ולהשחיר את פניה של הציונות הדתית והימין האמיתי והם ונתניהו יקבלו מחר תשובה ברורה – בקלפי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לתפארת מדינת ישראל ולילדי מדינת ישראל,סמוטריץ אחראי על חינוך ילדינו,ויאתמר בן גביר שר משפטים.מדינה למופת!!!!!!!!!אלוהים ישמור .