מרן הראשל"צ מוחה על כבוד אביו הגדול: "הם רוצים שנרד חס ושלום"

    איתי גדסי 1 Comment on מרן הראשל"צ מוחה על כבוד אביו הגדול: "הם רוצים שנרד חס ושלום"

    בשיעורו השבועי המועבר בלוויין ובתחנות הרדיו, תקף מרן הראשל"צ את הביזוי שעשו לאביו הגדול בתוכנית הטלוויזיה | הגאון ראש ישיבת אור החיים הרב ראובן אלבז נשא דברים לאחר השיעור: "זה כואב להם שאומרים שמרן הקים את תנועת ש"ס אז עושים ליצנות, אבל לא יעזור לכם, מרן חי וקיים"

    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (מוצ"ש) במהלך שיעורו השבועי של מרן הראשל״צ הגר"י יוסף המועבר בתחנות הרדיו והלוויין, תקף הרב בחריפות את ביזוי אביו הגדול מרן פוסק הדורות זצ"ל: "עשו השבוע ביזוי חמור למרן האבא זצ"ל והנה השחקן שעשה את זה הוא ספרדי שלנו, ומיד שהבין שזה ביזוי, התנצל ואמר טעיתי. אבל המנהלים שלו הם אשכנזים, לא רצו להתנצל. הם מתנשאים עלינו, האשכנזים רוצים שתמיד נהיה תחתיהם רוצים שלא נגדל, רוצים שנרד חס ושלום".

    לאחר שיעורו של מרן, הגיעו רבני תנועת ש"ס לדבר על מערכת הבחירות הקרובה, הגאון הגדול ראש ישיבת'אור החיים' הרב ראובן אלבז, הגאון הרב בן ציון מוצפי, הגאון המקובל הרב בניהו שמואלי ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

    הגר"ר אלבז אמר בדבריו: "זה כואב להם שאומרים שמרן הקים את תנועת ש"ס אז עושים ליצנות, אבל לא יעזור לכם, מרן חי וקיים הוא מסר נפש למען התנועה, לא תכבו את אורו של מרן. ולפני פטירתו מרן הכתיר את ממשיך דרכו מרן הכהן הגדול".

    photo_2019-04-06_23-13-25



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על הרב עובדיה רק שססס