כבוד למערכת הבריאות הישראלית

עפר גדנקן No Comments on כבוד למערכת הבריאות הישראלית

המרכז הרפואי שיבא – תל השומר ברשימת 10 בתי החולים הטובים ביותר בעולם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המגזין האמריקאי "ניוזוויק" פרסם את רשימת בתי החולים הטובים ביותר בעולם, כאשר המרכז הרפואי שיבא מדורג במקום העשירי. הרשימה מציינת רשימה של 1,000 בתי חולים מצוינים ברחבי העולם לפי קריטריונים של הישגים רפואיים, טיפוליים ומחקריים.

בתי החולים הנבחרים הוגדרו כמי שנמצאים בחזית הטיפול והקידמה הרפואיים ומעצבים את פני הרפואה בעתיד. בתי החולים המובילים בעשירייה הראשונה הם: מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, בית החולים הכללי של סינגפור ובית החולים הכללי של טורונטו.

נימוקי השופטים לבחירה בשיבא במקום העשירי והמכובד: "המרכז הרפואי שיבא תל השומר מוביל בחדשנות במחקר רפואי וביוטכנולוגיה. בבית החולים, המסונף לאוניברסיטת תל אביב, פועלים מרכזים כמעט בכל תחום ומומחיות רפואיים, והוא משרת כמיליון מטופלים בשנה. יותר מ-25% מהמחקר הקליני הרפואי הנעשה בישראל מבוצע בשיבא, והוא עובד יחד עם כמעט כל המוסדות הרפואיים בישראל כדי ללמד ולהכשיר סטודנטים ולקדם את דור העתיד של הרפואה".

פרופסור יצחק קרייס – מנכ"ל המרכז הרפואי שיבא אמר: "בחירה מכובדת זו היא תוצר של 70 שנה של מצויינות, מקצועיות וחדשנות וזאת בזכות אלפי עובדי שיבא המסורים בהווה ובעבר. כבית החולים של המדינה, נמשיך להיות כאן על מנת להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לכל מי שנזקק, למתוח את גבולות האפשר, לאתגר ולהיות מאותגרים ולהציב את מדינת ישראל במקום של כבוד במפת הבריאות העולמית".

 

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן בירך על ההישג: "מדובר בתעודת כבוד למערכת הבריאות הישראלית, ולבית החולים שיבא שתחת הנהגתו של מנהל בית החולים ד״ר קרייס הגיעו להישג הנכבד. זהו בית חולים מצטיין במערכת בריאות מצטיינת, ואני מברך את הצוותים הרפואיים, הרופאים, האחיות וצוותי העזר ששמים את בית החולים, ואת מדינת ישראל על המפה העולמית".

 

למשימת דירוג בתי החולים חברו יחד השבועון האמריקאי 'ניוזוויק', שהרכיב פאנל של מומחים בתחום הרפואה, והחברה הגרמנית למחקרי שוק סטטיסטה בע"מ, המספקת נתונים ומידע על יותר מ-600 תחומים שונים ביותר מ-50 מדינות בעולם.



0 תגובות