ארדן ביקר את קצין השב"ס: "התגובה תהיה קשה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארדן ביקר את קצין השב"ס: "התגובה תהיה קשה"

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן ביקר את הקצין שנפצע אמש מפיגוע של מחבלים בבית הכלא קציעות ואמר: "אירוע הטרור הזה בכלא קציעות מוכיח שוב כמה ששירות בתי הסוהר נמצא היום בחזית המאבק בטרור"

    ארדן צילום: דוברות המשרד לבט"פ
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לבטחון הפנים גלעד ארדן ביקר בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שביקר את קצין שב"ס שנפצע אמש בבית הסוהר קציעות: "אני חייב לומר בגאווה רבה שכעת ביקרתי את הקצין. הוא מתאושש, הוא בהחלט חזק וחיזק גם אותי. הוא מבין היטב את החשיבות של המשימה שהוא וכל הסוהרות והסוהרים מבצעים יום יום. אירוע הטרור הזה בכלא קציעות מוכיח שוב כמה ששירות בתי הסוהר נמצא היום בחזית המאבק בטרור".

    "הפרויקט הזה שאנו מובילים – פרויקט מיסוך הסלולר, פרויקט שנועד למנוע הכוונת טרור ופיגועים מתוך בתי הכלא הביטחוניים של שירות בתי הסוהר הוא פרויקט חיוני, הוא פרויקט הכרחי, הוא פרויקט שאנחנו נמשיך ליישם אותו בתמיכת כל מערכת הביטחון".

    "דו"ח הועדה שאני הקמתי מוכיח שחור על גבי לבן שרק בשלוש השנים האחרונות 14 צירי הכוונת טרור היו מתוך בתי הכלא בישראל. אני מזכיר לכולנו שמנהיג החמאס היום בעזה, יחיא סנוואר הוא ישב בבית הכלא בקציעות. האירועים האלה אלו לא אירועים מקריים. פרויקט מיסוך הסלולר והפסקת הכוונת טרור מתוך בתי הכלא הוא פרויקט מציל חיים, פרויקט ששירות בתי הסוהר וגורמי הביטחון מבינים את חשיבותו. אנחנו שומעים בשעות האחרונות כל מיני תירוצים והסברים מצד ארגוני הטרור בעזה ובראשם החמאס".

    "צריך להבהיר – אנחנו רואים בחמאס כאחראי לכל מה שקורה ברצועת עזה. זו פעולה מאוד מאוד חמורה ואני מעריך שתהיה תגובה קשה ועוצמתית שתראה ותורגש וחמאס ישלם מחיר כבד מאוד על ההתנהלות שלו", אמר ארדן.



    0 תגובות