אלקין: "הכח של בג"ץ – בגלל כחלון"

    איתי גדסי 1 Comment on אלקין: "הכח של בג"ץ – בגלל כחלון"

    השר זאב אלקין טוען כי כוחו של בג"ץ נותר חזק בשל התנגדותו של שר האוצר משה כחלון ומפלגתו להעביר חוקים שיותירו את הכח בידי הכנסת

    אלקין וכחלון צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לאיכות הסביבה זאב אלקין (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס להחלטת בג"ץ לפסול את מועמדותו של ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי במסגרת "איחוד מפלגות הימין". לדברי אלקין: "צריך לעשות סדר במערכת המשפט".

    אלקין סיפר כי "במשא ומתן הקואליציוני האחרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה אותי לקדם בכל הכוח את פסקת ההתגברות המותירה כח בידי בית המחוקקים".

    כחלון טוען כי השינוי לא עבר במלואו בשל התנגדותו של שר האוצר משה כחלון ומפלגתו. "לצערי כחלון התנגד, אני מקווה שכעת גוש הימין יקבל כוח גדול יותר ויוכל לעשות את השינוי הנצרך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הבעיה של כחלון, כמו רבים אחרים מסוגו, הוא הרצון להראות נאור בכל מחיר. זו בעצם נקודת התורפה של רבים מהפוליטיקאים. החינוך הישראלי אינו מעניק שום תשתית ערכית ומוסרית. אין לבוגריו שום כלים לשפוט מהו טוב ומהו רע, ואז – התקשורת, ממלאת את המקום. כאשר הפוליטיקאים, הנעורים מכל תרבות, רואים בשמאל את מייצג התרבות, מי מוכן להחשב בלתי נאור???
      הבעיה היא שהתקשורת אינה מעניקה ראייה אמיתית, אינה מעניקה הבנת הנקרא, ולכן, הדמגוגיה חוגגת. הרי הטענות של כחלון וחביריו, על מעמד בית המשפט, טוענים דווקא אנשי הימין, הדתיים וכו', שבית המשפט הפך להיות בית משפח!