המרדף נמשך: כוחות צבא פשטו על כפרים רבים • צפו

קובי פינקלר No Comments on המרדף נמשך: כוחות צבא פשטו על כפרים רבים • צפו

המרדף אחר המחבל שביצע את הפיגועים הקשים בצומת אריאל וגיתי אבישר, נמשך | בית המחבל מופה לצורך הריסה | במקביל, מאמצים מודיעיניים לאיתור המחבל

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך הלילה פעלו כוחות צה"ל בשיתוף כוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל במרחב הכפרים בחטיבה המרחבית "אפרים" במסגרת המרדף אחר המחבל שביצע את הפיגוע אתמול.

במסגרת הפעילות, מיפו הכוחות את בית המחבל לצורך בחינת אפשרות הריסתו, ביצעו סריקות נרחבות ובידוקים בכניסות וביציאות לכפרים.

במקביל, נמשכים מאמצים מבצעיים, מודיעיניים ואיסופיים נרחבים לאיתור ותפיסתו של המחבל.

אתמול, פורסם התחקיר הראשוני של הצבא ממנו עולה כי בנקודת תקיפת החייל, עמדו שני לוחמים כשהם עם פניהם כלפי הכיכר. המחבל דקר את אחד החיילים גל קייאדן ז"ל, נטל את נשקו וירה בו למוות.

באותה העת, מפקד הפלוגה שעמד בצידה השני של הכיכר והבחין במחבל ירה לעברו ואף הספיק לפוצעו באורח קל אבל אז המחבל נכנס לרכב שהיה בכיכר נסע במהירות לצומת אבישר וגם שם ירה בחייל נוסף.

בצה"ל ממשיכים בתחקיר והבדיקה המרכזית מתעמקת עם העובדה שהחייל השני כלל לא ירה במחבל ולמה לא דיווחו לעמדת החיילים בצומת אבישר על הפיגוע ועל המחבל. הסריקות נמשכות גם בשעה זו.

בתוך כך, מצבם של שני הפצועים המטופלים ביחידה לטיפול נמרץ בבילינסון נותר כשהיה. הרב אחיעד אטינגר נמצא במצב אנוש ונשקפת סכנה לחייו, הפצוע השני במצב קשה מאוד מורדם ומונשם לאחר שעבר אתמול ניתוח. עדיין נשקפת סכנה לחייו. התפללו לרפואת הרב אחיעד אהוד בן כרמית בתושח"י.

עדכון: 10:10

הרב אחיעד אטינגר הי"ד נפטר מפצעיו.



0 תגובות