אין מיתותא שיש את 'חברא' • מהפכה: מציאת חברותא ברגע

    ישראל בן צבי No Comments on אין מיתותא שיש את 'חברא' • מהפכה: מציאת חברותא ברגע

    היוזמה שתכפיל את לימוד התורה: הרשת חברתית ללימוד תורה 'חברא', אפליקציית 'חברא'. מאפשרת 'חיפוש חכם למציאת שיעורי תורה וחברותות' ומהווה פלטפורמה ייחודית וראשונה מסוגה בתחום. מעין 'רשת חברתית ללימוד תורה' | פשוט נכנסים בוחרים את הנושא הרצוי ומקבלים את השיעורים והחבורתות באזוריכם | חברא של קדושה

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהפכה תורנית עממית: לא מעט אנשים מקרב ציבור שומרי התורה והמצוות מתקשים לקבוע עיתים לתורה בצורה מסודרת. טרדות החיים והצורך לצאת ולהתפרנס מנתקת לפעמים את האדם ממעיין התורה, לא פעם ניתן לשמוע משפט כמו 'הלואי שיכולתי למצוא חברותא שילמד איתי ברכבת, בדרך לעבודה' או אז 'הייתי מאושר.

    או אם הייתי מוצא שיעור תורה בבוקר מוקדם לפני שאני יוצא' ומשפטים דומים רבים שמתארים קושי בהתאמת הלימוד לצורך האישי של הלומד. הן מבחינת לוח הזמנים, הן מבחינת המיקום, והן בהתאמת דרך הלימוד כשחלק מעדיפים לימוד משותף בחברותא ואילו אחרים דווקא מחפשים שיעור.

    רבים גם מבכים את העובדה שהניתוק הכפוי שלהם מלימוד תורה, פוגע גם באווירה התורנית של הבית. הם היו מעוניינים מאד לשנות את זה. מאד קשה להשיג אינפורמציה על שיעור שעוסק דווקא בנושא מסוים, או בשעה המסוימת שמתאימה ללוח הזמנים של אדם ספציפי.

    קשה שבעתיים למצוא חברותא שמעוניין ללמוד דווקא את הנושא הרצוי, ובזמן המתאים. הבשורה הגדולה היא הרשת החברתית ללימוד תורה. אפליקציית חברא מאפשרת 'חיפוש חכם למציאת שיעורי תורה וחברותות' ומהווה פלטפורמה ייחודית וראשונה מסוגה בתחום. מעין 'רשת חברתית ללימוד תורה'.

    המשתמש כותב מה ומתי אתה רוצה ללמוד, המערכת מבוססת מיקום ומציעה לך לפי אלגוריתם ייחודי את התוצאות המתאימות ביותר לחיפוש שלך. במאגר קיימים כבר אלפי שיעורים וחברותות והמידע הולך ונאגר בקצב מהיר.

    כל חיפוש מניב תוצאות ובמקביל מאפשר לאנשים שמחפשים ללמוד עם אדם כמוך, למצוא אותך וליצור קשר ישיר על ידי צא'ט פנימי שמובנה בתוך האפליקציה. ובעתיד יאפשר גם צ'אט קבוצתי הן ללימוד בהתכתבות דרך האפליקציה, והן להחלפת מידע וארגון שיעורים מתוך המערכת.

    WhatsApp Image 2019-03-07 at 16.51.02(1)

    השימוש באפליקציה מאפשר גם להקים שיעורים רבים בקלות ובמהירות ומהווה מהפיכה של ממש בכל תחום החיבור בין אנשים לצורך מפגשי לימוד תורניים. כל מנוי לאפליקציה יכול לעדכן על שיעורים שהוא מכיר, לפי התוכן הנלמד הזמן והמיקום ולאפשר ללומדים שמחפשים למצוא אותו.

    כרגע המערכת מכילה מידע ונרשמים רק מישראל, אך בעתיד הקרוב הולכת להרחיב את פעילותה גם מעבר לים. והשמיים הם הגבול…

    חזון החברה: דמיינו לעצמכם, כמה נפלאה העובדה שכל אדם בעולם, יוכל למצוא חברותא ללימוד או שיעור תורה באזור מגוריו וכך להתחבר מחדש בזמן ובמקום המתאים לו ללימוד התורה הקדושה.

    WhatsApp Image 2019-03-07 at 16.51.02



    0 תגובות