מרגש: התלמידות יערכו יום פורים לילדים החולים

    קלמן טלר No Comments on מרגש: התלמידות יערכו יום פורים לילדים החולים

    באולפנת "צפירה" עורכות מאות תלמידות המוסד, יום הפנינג פורימי מיוחד עבור ילדים חולים ובעלי צרכים מיוחדים | מיוחד

    צילום: איה רוזן
    8:31
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חיזבאללה שיגר נ"ט להר דב, צה"ל תקף בתגובה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסורת ב"אולפנת בני עקיבא צפירה" מזה שנים, לערוך יום הפנינג ענק של חסד לכ-500 ילדים פגועים נפשית, נכים, ילדי מצוקה וילדים בעלי צרכים מיוחדים מעמותות שונות, במטרה לשמח את ליבם ולאמץ את רוחם.

    בכל שנה, בנות כיתה י"א זוכות במשימה חשובה זו ואחראיות על כל האירוע, כולל השגת תרומות כספיות, תרומות מזון, שתיה, פרסים ועוד. יום חסד זה יתקיים בעז"ה ביום שני, ד' אדר ב' (11/3/19), במתחם האולפנה.

    הילדים ישתתפו ביום הפנינג ענק שבו יהיו, הפעלות שונות: מתקנים מתנפחים, ליצנים, קוסמים, אמנים, בובות ענק, מעגל מתופפים ועוד.

    כמו כן, לאורך כל היום התלמידות שלנו מחלקות לילדים האורחים, ממתקים, שתיה וכיבוד ממבחר התרומות שהתקבלו. בנוסף מתקיימות פעילויות שונות: אפיית פיתות בטבון, סדנאות יצירה ותחנות הפעלה נושאות פרסים, פינת איפור לילדים ועוד.

    לכל אורך היום שבע מאות תלמידות האולפנה מלוות באופן אישי את אחד מהילדים האורחים במתקנים השונים. בהנהלת האולפנה אומרים כי "יום החסד כולו מתקיים בעזרת תרומות ומתנדבים, ולכן נשמח אם תוכלו לסייע לנו בתרומה של פרסים שונים: צבעים, משחקים, כלי כתיבה, אביזרי שיער לבנות וכל מה שיכול לשמח ילדים".



    0 תגובות