דיכטר: "היועמ"ש הוא לא מחשב – טעה בשיקול הדעת"

    אסתי פלד No Comments on דיכטר: "היועמ"ש הוא לא מחשב – טעה בשיקול הדעת"

    "אנחנו היום פותחים את קמפיין 'הליכוד' הבחירות, המטרה שלנו להגדיל את כוחינו ולהגיע בין 35 ל-40 מנדטים", כך אומר יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על יחסי ישראל רוסיה: "רוסיה רוצה להתבסס בחלק המערבי ובשאר ישלוט אסאד וללא שום כוח זר באזור, יש כאן איחוד אינטרסים עם ישראל" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועד תחוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על יחסי ישראל רוסיה בעניין הסורי. פתיחת קמפיין הליכוד בצל כתב החשדות כנגד נתניהו ואי הלגיטימיות גוש חוסם עם הערבים.

    סוריה: "לרוסיה יש אינטרס עליון, לאחר שמבחינתם התייצב המשטר של אסאד וכמעט כלל המורדים נכנעו. רוסיה רוצה להתבסס בחלק המערבי ובשאר ישלוט אסאד וללא שום כוח זר באזור, יש כאן איחוד אינטרסים".

    יחסי ישראל רוסיה: "עצם העבודה שנשיא רוסיה נפגש עם ראש ממשלת ישראל ונתן את התחייבותו לבוא לכאן לחנוכת האנדרטה ללחימה בללינגראד. אבל בל נטעה האינטרס שלהם באיראן הוא חזק, אבל בסוריה יש להם אינטרס שונה. אני לא זוכר מתי ראש ממשלה ישראלי היה לו מערכת יחסים כזאת קרובה עם נשיא רוסי".

    הצהרת היועמ"ש: "מרגיש היטב את המצוקה שבה נמצא ראש הממשלה, זה לא פשוט לשמוע מהיועמ"ש שבכוונתו להגיש נגדו כתב אישום. יחד עם זאת העיתוי הוא טעות בשיקול הדעת, זה לא הגון ולא ממלכתי, 5 שבועות לפני הבחירות זה לא הזמן".

    קמפיין הליכוד: "עכשיו אנחנו מתחילים את קמפיין הבחירות ונעשה מהלימון (חקירות) לימונדה. נעשה הכל להגיע למספר גבוה של מנדטים בין 35 ל-40 מנדטים".

    היועמ"ש הוא בן אנוש: "היועמ"ש הוא לא מחשב, הוא אדם כמוך וכמוני עם אחריות שונה. נדרש ממנו לבדוק את המהלך שהוא רוצה לבצע ולא רק כיועמ"ש. בסוגייא הזו אני לשמחתי לא לבד. גם השופט טירקל אמר כף ואני שמח שקלעתי לדעת גדולים".

    גוש חוסם עם הערבים: "בעיניי לא לגיטמי לשלב ידיים עם מפלגות ערביות. לשמוע את הרשימה המשותפת איך הם מתייחסים לחוק הלאום, כאילו זו סוגייא אנטי אנושית, לכן מבחינתם מדינת ישראל כמדינת העם היהודי זה דבר שאסור שיקרה. לכן הרשימה של גנץ שהן נשענים על גוש חוסם עם הערבי זה לא פלא, הם שמאל ומנסים לעטוף את דעותיהם כאילו הם מרכז. לפי הדמויות שם אתה מבין שהם שמאל".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90



    0 תגובות