דובר הליכוד על האשמות בנט: "נבואות שקר"

    אסתי פלד No Comments on דובר הליכוד על האשמות בנט: "נבואות שקר"

    דובר הליכוד ארז תדמור התראיין ל'מהדורה המרכזית' | תדמור תקף את בנט על האשמות בהקמת מדינה פלסטינית: "לא יורים בתוך הנגמ"ש" | המימון המשפטי: "נבזות להיכנס לכיסו של ראש הממשלה" | האזינו

    עבאס וטראמפ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר מטה הליכוד ארז תדמור התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על האשמות הקשות של בנט כנגדם, "לא אוהבים ירי בתוף הנגמ"ש". הסיוע שמבקש נתניהו למימון משפטו והקואליציה עם גנץ.

    האשמות של בנט: תדמור מתחמק ולא עונה בבירור, מאיפה המידע על כך שנציגי בנט נפגשו עם נציגי גנץ וניהלו מגעים על קואליציה, "איילת שקד כתבה בעניין בטוויטר". ענה ולא יסף, "אבל הטענות חסרות הבסיס והספינים לגבי מדינה פלסטינית של טראמפ. אנחנו לא אוהבים את הירי בתוך הנגמ"ש. בבחירות הקודמות בנט אמר שנתניהו יקום ממשלת אחדות וזה התבדה, עובדתית נתניהו בלם לחצים אדירים מצד ממשל אובמה ואלו הם עובדות".

    הסיוע שמבקש נתניהו: "מושקעים כאן משאבים אדירים כנגד ראש הממשלה נתניהו ועכשיו למנוע ממנו את מימון ההגנה שלו, והיו כבר תיקים שנסגרו שדרשו כספים אדירים לשם ההשקעה להתמודד בכיס. להיכנס לכיס של ראש הממשלה זה נבזות".

    קואליציית כתב אישום: "ממשלה קיימת על מנת לקדם מדיניות. בני גנץ קידם כרמטכ"ל מול שליחו של אובמה הגנרל ג'ון אדמס להתנתקות מכל שטחי יו"ש. גנץ ולפיד ראו בהסכם הגרעין דבר ראוי שאי אפשר לעצור אותו ונתניהו אמר שאפשר אחרת וניצח את כל העולם. בשנים האחרונות הוקמו ממשלות ימין וכך גם עכשיו, אם גנץ יסכים להצטרף לממשלת ימין זה משהו אחר".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות