ארבל על כניסתו לפוליטיקה: "קיבלתי את ההחלטה בלב כבד"

    אסתי פלד 1 Comment on ארבל על כניסתו לפוליטיקה: "קיבלתי את ההחלטה בלב כבד"

    המועמד הצעיר והמבטיח בש"ס לכנסת, ומי שכיהן כראש המטה של דרעי משה ארבל, התראיין ל'מהדורה המרכזית' | קשריו עם ראש ישיבת כיסא רחמים: "הייתי בקשר תורני עם הרב אך לא למדתי בישיבה" | האפשרות לשלום: "לא נכנסתי למאחורי הקלעים בנושא, אך אעשה כל מה שיטילו עליי מועצת חכמי התורה" | דרעי: "אחד הפוליטיקאים הנדירים בפוליטיקה" | הירידה במנדטים: "רוצים להגיע לתוצאה דו ספרתית, ישנה התעוררות במגזר הערבי" | האזינו

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד לכנסת מטעם סיעת ש"ס, וראש מטה במשרד הפנים לשעבר עו"ד משה ארבל התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על תפקידו כחבר ועדת הבחירות המרכזית, תפקידו בתיווך בין ש"ס לכיסא רחמים וההישגים בקדנציה האחרונה.

    הקידום ברשימה וישיבת כיסא רחמים: "אני למדתי בישיבת נחלת דוד ולא בישיבת כיסא רחמים, אח"כ הייתי בכולל של ישית כיסא רחמים, הייתי מבאי ביתו של ראש הישיבה והוא היה באירוסין שלי. אני לא נכנסתי לכל המאחורי הקלעים. אני הייתי בספק בכלל אם אני רוצה להיכנס לכנסת אבל לאחר החלטת מועצת חכמי התורה אני קיבלתי את מרותם".

    טוב בהכל: "אריה דרעי הוא אחד האנשים הנדירים בפוליטיקה הישראלית, אני לא זכיתי להתמקד בנושא מסויים אלה הייתי טוב בהכל. קודם כל נסיים את מערכת הבחירות במספר דו ספרתי".

    הקהל המסורתי: "כרגע אנחנו על 7 מנדטים נכון שהקהל המסורתי עזב. אנחנו עשינו מהפכה וצריך להציג את זה לקהלים שלנו. יש גם התעוררות במגזר הערבי. יש לנו בהחלט עם מה לבוא לציבור. והציבור יואמר את דברו".

    האיום מנתניהו: "כדי שנתניהו יוכל לבצע את המדיניות שהוא מצהיר עליה הוא חייב ש"ס חזקה לצידו".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק חבל שמימרן לא נצא ברשימה