הצלחה חסרת תקדים בחגיגות יום ההולדת

    עפר גדנקן No Comments on הצלחה חסרת תקדים בחגיגות יום ההולדת

    במלאות שנה לפתיחת הסניף הירושלמי של 'דבי וולף', קיימה מומחית האסתטיקה והטיפוח של המגזר החרדי חגיגות מיוחדות עם מבצעי ענק בסניפיה בירושלים, בני ברק ומודיעין עילית

    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימי הולדת אפשר למצוא חגיגות מושקעות יותר ומושקעות פחות, אבל יום הולדת כזה בהחלט לא היה: דבי וולף, מומחית האסתטיקה והטיפוח במגזר החרדי ציינה יומולדת שנה לסניף ירושלים, ובחגיגות השתתפו כל שלושת סניפיה של דבי וולף – בירושלים, בבני ברק ובמודיעין עילית. ואיך חגגו שם? כמובן, במבצעים מדהימים שלא רואים – כמו טיפול פנים ב-99 שקלים בלבד!

    את פני מאות החוגגות בסניפי דבי וולף קיבל צוות אדיב ומאיר פנים שהעניק להן ייעוץ אסתטי אישי, באווירת חגיגת יומהולדת ססגונית עם בלונים, כיבוד עשיר ומפנק, והכל באווירה יוקרתית ואסתטית כמו שרק אצל דבי וולף יודעים.

    מלבד טיפול הפנים המושקע שהוצע ללקוחות דבי וולף במחיר מבצע של 99 שקלים בלבד, הוצעו מבצעים אטרקטיביים נוספים כמו טיפולי לייזר במחירים מיוחדים שלא יחזרו, הנחות משמעותיות על מבחר מוצרים וכמובן ותיק איפור במתנה לכל לקוחה שהשתתפה בחגיגת המבצעים הענקית. במהלך ימי החגיגות קיבלו המשתתפות גם ייעוץ חינם מרופא מוסמך שהשיב לשאלותיהן בכל הקשור לקוסמטיקה רפואית.

    חגיגות יום ההולדת נערכו בכל אחד מהסניפים בימים נפרדים, על מנת שדבי וולף והצוות יוכלו לתת את השירות המושלם לכל אחת. המבצעים החלו בסניף מודיעין עילית, בל' שבט ובז' אדר א', בסניף בני ברק בא' וב' אדר א' – וכמובן אצל חתן השמחה, סניף ירושלים – בתאריכים ח' וט' אדר א'.

    החוגגות ניצלו את המבצעים המיוחדים ולא הפסיקו להתפעל. "השירות אצל דבי וולף הוא נהדר כל השנה, אבל היום במיוחד: היה כאן שילוב מושלם של טיפוח ומבצעים ותחושה מיוחדת", סיכמה אחת ורעותה הודתה: "נהניתי מטיפול פנים מושקע ב-99 שקלים בלבד! היה שווה לבוא. עם המבצעים האלה אני מחכה כבר ליומהולדת בשנה הבאה".

    לנוכח הביקוש הרב, החליטו בדבי וולף להאריך את מבצעי יום ההולדת עד סוף חודש אדר א'! מהרי וקבעי תור עוד היום בסניף הקרוב למקום מגורייך.

    דבי וולף מציעה ללקוחותיה את הטיפולים החדשניים ביותר בתחום ושירות מהרופאים והמומחים המבוקשים ביותר. בכל אחת ממרפאות האסתטיקה של דבי וולף מחכה לך צוות מקצועי מן השורה הראשונה, הנמצא תחת פיקוח רפואי,  שיציע לך מגוון עצום של טיפולים: טיפולי הסרת שיער בלייזר, הזרקות, אנטי-איג'ינג וטיפולי פנים מכל הסוגים ולמגוון צרכים – מגוון רחב של טיפולי פנים מרעננים וחדשניים, הממריצים את התחדשות העור, ומחזירים לו את המראה הצעיר ואת הברק. במקום גם מחלקה לטיפולי אסתטיקה מגוונים: אפילציה, פדיקור ומניקור ועיסוי רפואי, הנעשים באמצעות מוצרי קוסמטיקה מתקדמים של מיטב החברות, בהתאמה אישית לעורך.

    להרשמה ולקבלת ייעוץ עוד היום: 1700-500-401

    או בשלושת הסניפים: ירושלים – רח׳ עם ועולמו 3 כנפי נשרים | בני ברק – ר׳ עקיבא 74 קומה א׳ | מודיעין עילית – מרכז קסם



    0 תגובות